Geplaatst: 12 maart 200916 jaren comment_1297282 Hallo, ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes
Geplaatst: 12 maart 200916 jaren comment_1297442 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Beste, Je hebt de mod waarschijnlijk fout geinstalleerd. De enigste mogelijkheid is om San Andreas opnieuw te installeren, en de mod vervolgens nogmaals te installeren (Tip: Lees alles stap voor stap door) Apple-Mac
Geplaatst: 14 maart 200916 jaren comment_1298782 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Ook heel belangrijk! backup de orginele bestand(en) voor dat je gaat modden (in de meeste gevallen kan gta san andreas weer volledig laden als je de orginele bestanden weer terug plaatst ). Dat kost minder tijd en je verliest je andere mods niet. Bewerkt: 14 maart 200916 jaren door RazorOne
Geplaatst: 14 maart 200916 jaren Auteur comment_1299280 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Ook heel belangrijk! backup de orginele bestand(en) voor dat je gaat modden (in de meeste gevallen kan gta san andreas weer volledig laden als je de orginele bestanden weer terug plaatst ). Dat kost minder tijd en je verliest je andere mods niet. maar hoe werk ik met img tool
Geplaatst: 15 maart 200916 jaren comment_1299769 maar hoe werk ik met img tool Master Tutorial List > Handleiding voor IMG Tool 2.0.Wat voor mods probeer je eigenlijk te installeren? En hoe heb je die geprobeerd te installeren? Oh en eh, dat 'Uitvoeren als Administrator' staat er voor zover ik weet alleen bij Windows Vista. In XP is dat (meestal) niet nodig.
Geplaatst: 15 maart 200916 jaren comment_1300435 Ik heb ook gehoord dat een versie van SA crasht als je mods hebt, versie 2 dacht ik.
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1312238 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes Als je voertuigen wilt installeren geld dit: Heb je de versie 2 van gta sa? dan moet je hem met de gta sa downgrader patch downgraden. Heb je versie 1? dan heb ik er de balle verstand van xD Bewerkt: 28 maart 200916 jaren door hommelkip
Geplaatst: 29 maart 200916 jaren comment_1313087 Hallo,ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft. En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets. kan mij iemand helpen. Zou heel fijn zijn Mvg,yoenes nou dat licht aan de mods ik heb dat ook soms maar dan moet ik ff kijken welke mod het i sal sje het weet haal je die mod er uit nou dat is het
Hallo,
ik heb een probleempje met mijn gta sa als ik hem opstart met mijn mods erbij dan laad hij maar aan de helft.
En ik zie al van anderen dat zij dat ook hebben maar ik zie geen uitvoeren als administrator ofzoiets.
kan mij iemand helpen.
Zou heel fijn zijn
Mvg,yoenes