Ik heb laatst erg veel te maken gehad met een kleine, maar lullige typfout. Dan typ ik dus /rcon login wachtwoordnormaal, maar als ik nou net het / vergeet weet iedereen het wachtwoord dus.
Is er een mogelijkheid om een beveiliging te maken als iemand alleen rcon en alles daarachter typt zonder dat iemand anders het ziet maar dat de gebruiker een foutmelding krijgt?
Zelf weet ik niet hoe, misschien bij if (strcmp("/something", cmdtext, true) == 0) ook gewoon het/ weghalen? Maar dan zit ik nog met alles erachter, strlen heb ik dan nodig volgens mij. Maar hoe krijg ik het dan dat je altijd een error krijgt, hoeveel woorden je ook achter /rcon typt?
Ik heb laatst erg veel te maken gehad met een kleine, maar lullige typfout. Dan typ ik dus /rcon login wachtwoord normaal, maar als ik nou net het / vergeet weet iedereen het wachtwoord dus.
Is er een mogelijkheid om een beveiliging te maken als iemand alleen rcon en alles daarachter typt zonder dat iemand anders het ziet maar dat de gebruiker een foutmelding krijgt?
Zelf weet ik niet hoe, misschien bij if (strcmp("/something", cmdtext, true) == 0) ook gewoon het / weghalen? Maar dan zit ik nog met alles erachter, strlen heb ik dan nodig volgens mij. Maar hoe krijg ik het dan dat je altijd een error krijgt, hoeveel woorden je ook achter /rcon typt?