Geplaatst: 14 maart 200916 jaren comment_1298569 ik heb iets heel raars voor vice city ik kan het niet spelen. ik had de bttf 0.2e mod en die deet het prima maar toen had ik gta er af moeten halen en later heb ik het spel er weer op gezet en nu doet ie het niet als ik op new game druk ik denk dat het met de audio te maken heeft kan ook iets anders zijn. kan iemand me helpen? want ik speel hta spel graag!
Geplaatst: 14 maart 200916 jaren comment_1298609 ik heb iets heel raars voor vice city ik kan het niet spelen.ik had de bttf 0.2e mod en die deet het prima maar toen had ik gta er af moeten halen en later heb ik het spel er weer op gezet en nu doet ie het niet als ik op new game druk ik denk dat het met de audio te maken heeft kan ook iets anders zijn. kan iemand me helpen? want ik speel hta spel graag! missschien je de mod er vergeten af te halen ofzo of installeer het gewoon opnieuw.
Geplaatst: 14 maart 200916 jaren comment_1298614 Wat gebeurd er als je op New game klikt? Komt er een error of word je gewoon naar je bureaublad gegooid?
Geplaatst: 19 maart 200916 jaren comment_1303154 Heb jij geprobeert gtaVC_set of zoiets weggooien? Zit in vice city user files map in mijn documenten.
ik heb iets heel raars voor vice city ik kan het niet spelen.
ik had de bttf 0.2e mod en die deet het prima maar toen had ik gta er af moeten halen
en later heb ik het spel er weer op gezet en nu doet ie het niet als ik op new game druk
ik denk dat het met de audio te maken heeft kan ook iets anders zijn.
kan iemand me helpen?
want ik speel hta spel graag!