Jump to content
Geplaatst:
comment_135917

ik heb dit topic geopend omdat ik niet wist of formateren hetzelfde is als xp opnieuw installeren dus maakte ik maar een nieuw topic inplaats van in het formateren topic te posten

nou dit is mijn vraag

hoe installeer ik xp opnieuw

als ik de cd erin stop krijg ik deze foutmelding (zie bijlage)

p.s. ik heb me pc nog niet leegehaald omdat ik dat nog niet aan durfde zonder wat info moet dit of niet?

Bewerkt: door mania-92

Featured Replies

Geplaatst:
comment_136295
thanx

maar nu zegt me vader dat ik erna ook geluids-video kaart moet installeren en me moederbord is dit zo?

Je moet ALLES opnieuw instaleren. Dus ook drivers voor printers, scanners, camera's. Allemaal verschillende software.

Moederbord drivers staat in die link die ik je gaf. Voor je geluidskaart, als die onboard is, ook.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_136296
thanx

maar nu zegt me vader dat ik erna ook geluids-video kaart moet installeren en me moederbord is dit zo?

Je moet ALLES opnieuw instaleren. Dus ook drivers voor printers, scanners, camera's. Allemaal verschillende software.

Moederbord drivers staat in die link die ik je gaf. Voor je geluidskaart, als die onboard is, ook.

ik bel me oom wel ff

hij heeft deze pc in elkaar gezet dus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.