Jump to content
Geplaatst:
comment_1300186

3dmarklogo.jpg

Ik denk dat de meeste mensen met verstand van hardware wel 3D Mark van Futuremark kennen. Het is bij uitstek het programma om je hardware te benchmarken en te vergelijken met andere systemen. Voor de mensen die het programma niet kennen: 3D Mark is een programma om de prestaties van je computer, in het speciaal de CPU en de videokaart, te testen. Dit wordt gedaan d.m.v. speciale scenes. Aan de hand van de gemiddelde FPS kunnen ze dan een score bepalen.

Post hier je resultaten met 3D Mark 06 (als je nog XP draait) of 3D Mark Vantage. Helaas zijn resultaten van 06 en Vantage niet met elkaar te vergelijken, aangezien in Vantage nieuwere tests zitten en een computer dus een lagere score haalt in 06 als in Vantage.

3D Mark 06 toppers:

1. QinX (Q9650): 24193 3D Marks!

Klik!

2. Galiorix: 23016 3D Marks!

Klik!

3. Exoit: 19996 3D Marks!

Klik!

4. JoshTheBoss: 18372 3DMarks!

Klik!

5. QinX (i7): 18806

Klik!

6. Dizzeee: 17684

Klik!

7. Nemean^inf: 17068 3D Marks!

Klik!

8. Rol0: 15396 3D Marks!

Klik!

9. Scrtz/Limbolander: 15349 3D Marks!

Klik!

10. Sprunk: 14816 3D Marks!

Klik!

Overige 06 scores:

Emaitroy: 12587 3D Marks!

Klik!

Djmaddox: 12512 3D Marks!

Klik!

TaartJJ~!: 12502 3D Marks!

Klik!

Ikt: 12484 3D Marks!

Klik!

Sprunk: 12482 3D Marks!

Klik!

ArticLight: 11518 3D Marks!

Klik!

FerryN: 11357 3D Marks!

Klik!

Bewerkt: door Galiorix

• Reacties 265
  • Bezichtigingen 22.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1556233

weetje wat ik nou zo mooi vind, dat mijn systeempje dat ik heb gekocht voor €430,- gewoon in de toptien staat, en als ik ooit nog 'n nieuw moederbord heb kan ik nog veel meer halen.

we hebben wel een paar hele mooie pc's ertussen zitten, blijf benchen :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1556329

weetje wat ik nou zo mooi vind, dat mijn systeempje dat ik heb gekocht voor €430,- gewoon in de toptien staat, en als ik ooit nog 'n nieuw moederbord heb kan ik nog veel meer halen.

Heel ironisch, maar als ik de laatste benchmark er bij voeg dan word jouw systeem uit de top 10 gegooid.

Geplaatst:
comment_1556362

Heel ironisch, maar als ik de laatste benchmark er bij voeg dan word jouw systeem uit de top 10 gegooid.

das dan weer jammer :cry:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1556419

nou wanneer kom ik nou in de top 10 :(...

:D merry christmas!

niet zo aandringen, dan kan ik er nog ff van genieten :puh:

Des te sneller verdwijnt die van jou uit de top 10 :clown: .

Alles weer up-to-date!

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1556721

Ik baal er echt van dat mijn moederbord kak is.

Zijn er al Lucid-Hydra moederborden te koop compatibel met socket 755/core 2 quads? :)

Gaan ook niet komen denk ik, de i7 en misschien de snelste Phenom II zullen er baat bij hebben, maar een C2Q gaat geen nut hebben aan linear schalende videokaarten omdat een HD5870 al bijna te veel is.

Wat ik van plan was voor ik de reacties zag:

Bewerkt: door QinX

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1556777

Gaan ook niet komen denk ik, de i7 en misschien de snelste Phenom II zullen er baat bij hebben, maar een C2Q gaat geen nut hebben aan linear schalende videokaarten omdat een HD5870 al bijna te veel is.

Behalve dat er kut muziek op de achtergrond draait, is er eigenlijk weinig boeiends te zien :$. Ik was wel benieuwt geweest naar de FPS zo door de benchmark heen.

Geplaatst:
comment_1556786

Behalve dat er kut muziek op de achtergrond draait, is er eigenlijk weinig boeiends te zien :$. Ik was wel benieuwt geweest naar de FPS zo door de benchmark heen.

Mja komt nog wel een keer, op het eind kun je de fps ook nog even zien :puh:.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.