Jump to content
Geplaatst:
comment_1300654

Hier kan je alle Easter Eggs die je in het spel gevonden hebt kwijt.

Een easter egg in een computerspel is een verstopte grap van de makers. 'Easter egg' is Engels voor 'paasei'. Net als bij echte paaseieren zul je goed moeten zoeken voordat je een easter egg tegen komt. Easter eggs hebben geen invloed op het spel, en zijn vaak alleen te zien wanneer men een bepaalde handeling verricht, of op een bepaalde locatie kijkt. Het is dan ook heel goed mogelijk dat men zich niet bewust is van de easter egg, ondanks het feit dat deze zich pal onder de neus van de speler bevindt. Er zijn heel veel verschillende soorten easter eggs, onder andere woordspelingen, verwijzingen, grappen over de concurrent, bekende citaten en nog veel meer.
  • Reacties 132
  • Bezichtigingen 93.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_1918291

Als je op de PSP voor de eerste keer naar je safe house rijdt, die je op de muur een enorme voorpagina van de Liberty Tree. De tekst die daar op staat: 'Liberty City ranked WORST PLACE IN AMERICA. AGAIN.' zie je ook op de 'voorpagina' van het het boekje van Liberty City Stories.

Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken ervan. Het viel me op omdat ik gister me PSP kreeg met de GTA's erbij.

*late reactie maar ach*

Klopt, het spel hoort gebaseerd te zijn op de ''worst place in America'', letterlijk de slechste plek in amerika, wegens het drugsdealen, overal de moorden, de prostitutie etc.

Met de boekjes van alle gta's kan je zoveel ee's vinden...

Ze zeggen ook letterlijk in het boekje van cw, weet niet meer wáár maar het staat er wel; Schepen worden tot zink gebracht.

Het spel gaat erom dat het in de slechste plek in amerika is, wat ik wel vaag vind, LCS heeft een andere plattegrond dan IV en CTW, terwijl het toch allebei gewoon Liberty City is... :puh:

EDIT: Niko, dat is gewoon zo'n ambulancepoppetje, als ze hun taak hebben volbracht gaan ze weer zitten, in die missie blijft de auto staan met dat poppetje erin... Dus je rijdt met hem weg ;D

Double EDIT: Niko, je hebt gelijk zeg... Ik heb getest... het mannetje is geen ambulancepoppetje :S dus nu denk ik ook dat het Uri is.

Bewerkt: door Setyyy

Geplaatst:
comment_1919342

Het spel gaat erom dat het in de slechste plek in amerika is, wat ik wel vaag vind, LCS heeft een andere plattegrond dan IV en CTW, terwijl het toch allebei gewoon Liberty City is... :puh:

GTA IV en Chinatown Wars spelen zich in een andere 'era' af dan GTA III en Liberty City Stories.

Geplaatst:
comment_1919963

Het is nou niet echt een grote Easteregg maar ik zag een bord van Weasel.

En die russiche club van GTA IV die heb je ook teug in china town wars. puh2.gif

Dat is eigenlijk een beetje logisch. want china town wars speelt zich ook af in liberty city.. dus het is niet echt een easter egg nee..

• 2 years later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.