Jump to content
Geplaatst:
comment_1300654

Hier kan je alle Easter Eggs die je in het spel gevonden hebt kwijt.

Een easter egg in een computerspel is een verstopte grap van de makers. 'Easter egg' is Engels voor 'paasei'. Net als bij echte paaseieren zul je goed moeten zoeken voordat je een easter egg tegen komt. Easter eggs hebben geen invloed op het spel, en zijn vaak alleen te zien wanneer men een bepaalde handeling verricht, of op een bepaalde locatie kijkt. Het is dan ook heel goed mogelijk dat men zich niet bewust is van de easter egg, ondanks het feit dat deze zich pal onder de neus van de speler bevindt. Er zijn heel veel verschillende soorten easter eggs, onder andere woordspelingen, verwijzingen, grappen over de concurrent, bekende citaten en nog veel meer.
  • Reacties 132
  • Bezichtigingen 93.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1446808
http://www.youtube.com/watch?v=P_Cx0erRQPo

Hier heb ik een zelf gemaakt filmpje met Easter eggs enzo

Zeer leuk allemaal, maar wanneer je screenshots gebruikt die je van WikiGTA hebt gehaald, verwacht ik dat je het logo laat staan en niet vervangt door een wit vakje met je eigen naam erin. Of je kan op zen minst vermelden dat je de screens van WikiGTA hebt gehaald. Verder zitten er ook geen nieuwe Easter Eggs bij, wat op zich jammer is.

Geplaatst:
comment_1446816

nou ik heb ook een haven gevonden met een restaurant en die heet poop dock

en ergens op een dak staat eeen helicopter maar ik heb geen goeie camera dus ik heb niet zoo mooie foto,s

Geplaatst:
comment_1446818
nou ik heb ook een haven gevonden met een restaurant en die heet poop dock

en ergens op een dak staat eeen helicopter maar ik heb geen goeie camera dus ik heb niet zoo mooie foto,s

De 'Poop Deck' is gekend van IV ;) .

Geplaatst:
comment_1455331
Ik zie dat er op de wikigta pagina iets ontbreekt . Ze zeggen dat E-cola een verwijzing naar coca-cola is , maar dan is sprunk toch ook een verwijzing naar sprite ? Correct me if im wrong ...

Dat kan goed zijn... ik heb het ook al gedacht;; :tu:

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1521920

Ik weet niet of het al gepost is, maar vlak naast (of onder) die smiley met de twee duimen ligt iets onder water. Een soort hele grote schijf met een kruis erop, 't lijkt wel een neergestorte UFO :D

Heb je een screen?

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1550673

Ik ken die film (met Vin Diesel toch?), maar om bij één letter al de conclusie te trekken dat het een verwijzing/Easter Egg gaat, gaat me iets te ver. Het kan dan net zo goed naar andere films verwijzen met een X. Trouwens zie ik dit niet als een grapje, dus dit kan dan nooit een Easter Egg zijn. ;)

Geplaatst:
comment_1552815

Ik ken die film (met Vin Diesel toch?), maar om bij één letter al de conclusie te trekken dat het een verwijzing/Easter Egg gaat, gaat me iets te ver. Het kan dan net zo goed naar andere films verwijzen met een X. Trouwens zie ik dit niet als een grapje, dus dit kan dan nooit een Easter Egg zijn. ;)

Maar de letter is wel in het rood, en er springt een man naar voor. Dit komt ook in de film voor. Ook gaat het over wapens, en de titel bevat alleen een X. Dus ik denk niet dat het naar de ilm Xulianium verwijst. Titel verzonnen)

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.