Jump to content
Geplaatst:
comment_1300688

Het is inmiddels een traditie geworden in elk GTA fora op dit forum, en dat kan natuurlijk hier niet anders zijn. Veel plezier met de GTA Chinatown Wars quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Indien de persoon die een vraag goed beantwoord heeft na drie dagen geen nieuwe vraag heeft gesteld en na het sturen van een PM dit nog steeds niet heeft gedaan mag een willekeurig iemand een nieuwe vraag stellen.
  • Wie zich meerdere malen niet aan bovenstaande regels houdt zal bestraft worden.

• Reacties 823
  • Bezichtigingen 131.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Het is inmiddels een traditie geworden in elk GTA fora op dit forum, en dat kan natuurlijk hier niet anders zijn. Veel plezier met de GTA Chinatown Wars quiz. Regels: Maximaal 3 posts per persoon

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1707468

Hmmm, zijn er toch meerdere?

Ach ja die PiBwasser misschien?

Pißwasser is er een van

Of here be dragons ofzo? Of anders anna rex. Maar ik ga voor die dragons. Ik heb een rij met EE's :bier:

1.Here be dragons aanduiding voor iets van zwemmers ofzo.

2.Anna rex verwijzing naar annorexia de afbeelding is een meisje met annorexia.

3.E-cola, verwijzing naar cola en e-bola, Cola is een drankje en E-bola een infectie. Daarom staat eronder iets over lekkere infectie.

4.Meer weet ik niet _O_ .

Mvg ihoifuire.

Geplaatst:
comment_1707798

Hmmm, zijn er toch meerdere?

Ach ja die PiBwasser misschien?

Pißwasser is er een van

Of here be dragons ofzo? Of anders anna rex. Maar ik ga voor die dragons. Ik heb een rij met EE's :bier:

1.Here be dragons aanduiding voor iets van zwemmers ofzo.

2.Anna rex verwijzing naar annorexia de afbeelding is een meisje met annorexia.

3.E-cola, verwijzing naar cola en e-bola, Cola is een drankje en E-bola een infectie. Daarom staat eronder iets over lekkere infectie.

4.Meer weet ik niet _O_ .

Mvg ihoifuire.

Nee. in ieder geval: Pißwasser

Bewerkt: door supergtagamer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1707975

Mijn excuses, maar wat voor een stomme vraag is dit nu? Welke EE is een bekende? Het enige juiste antwoord daarop is alle EE, anders zouden ze niet bekend zijn. Gelieve een andere vraag te stellen of je vraag beter te formuleren, bedankt.

Geplaatst:
comment_1707998

Mijn excuses, maar wat voor een stomme vraag is dit nu? Welke EE is een bekende? Het enige juiste antwoord daarop is alle EE, anders zouden ze niet bekend zijn. Gelieve een andere vraag te stellen of je vraag beter te formuleren, bedankt.

Ik bedoel welke EE's in meerdere gta's voorkomen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1721853

Ik denk aan mij, dus hier de volgende vraag:

Waar vind je de sleutel tot Rockstar Games?

Succes! :tu:

Klik hier voor de achivements op wikigta.nl

Dan is het de jeweled key die je krijgt als je alle 21 safehouses krijgt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.