Jump to content
Geplaatst:
comment_1300688

Het is inmiddels een traditie geworden in elk GTA fora op dit forum, en dat kan natuurlijk hier niet anders zijn. Veel plezier met de GTA Chinatown Wars quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Indien de persoon die een vraag goed beantwoord heeft na drie dagen geen nieuwe vraag heeft gesteld en na het sturen van een PM dit nog steeds niet heeft gedaan mag een willekeurig iemand een nieuwe vraag stellen.
  • Wie zich meerdere malen niet aan bovenstaande regels houdt zal bestraft worden.

• Reacties 823
  • Bezichtigingen 131k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Het is inmiddels een traditie geworden in elk GTA fora op dit forum, en dat kan natuurlijk hier niet anders zijn. Veel plezier met de GTA Chinatown Wars quiz. Regels: Maximaal 3 posts per persoon

Posted Images

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2063168

Nee, ik heb gewoon het spel twee keer uitgespeeld, en zulke dingen blijven hangen. Ik gebruik geen sites om mijn vragen te beantwoorden... :t

In welke Odd Job kun je eenvoudig aan sterke wapens komen? :3

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2067502

Ik denk eerder dat het een "ja" is. Als in "zo makkelijk dat je het meteen goed hebt" ipv "té gemakkelijk". Mocht het dan toch niet het geval zijn ga ik voor de Liberty City Gun Club, hoewel je die technisch gezien niet houd.

• 1 maand later...
  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2101963

Om dit forum weer een beetje tot leven te wekken stel ik voor dat iemand anders de beurt overneemt, aangezien Dark_Zemy op dit moment niet de mogelijkheid heeft om te reageren op dit topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.