Geplaatst: 16 maart 200916 jaren comment_1300953 Hela Ik heb vammidag met een vriend Gemod Wij zoeken nog een paar leuken MOD'S ( Alleen voertuigen MODS ) Als iemand me even kan verwijzen naar een forum Geen link's naar website's waar ik mods kan downloaden Gewoon een link van een MOD met plaatje en al Bewerkt: 16 maart 200916 jaren door woveriene
Geplaatst: 16 maart 200916 jaren comment_1300968 Hela Ik heb vammidag met een vriend Gemod Wij zoeken nog een paar leuken MOD'S ( Alleen voertuigen MODS ) Als iemand me even kan verwijzen naar een forum Geen link's naar website's waar ik mods kan downloaden Gewoon een link van een MOD met plaatje en al allereerst: dit is dus NIET OK. in dit forum is er een sticket topic hierover. dit topic zal dus snel gesloten worden:@! ten tweede. er is een DOWNLOAD sectie hierbovenaan! ten derde: kijk hier! ten vierde: laterz
Geplaatst: 3 juli 200915 jaren comment_1401137 idd. Maar, je bent op gtaforum.nl! Dat zegt toch genoeg? Hier staan genoeg mods, rechtsboven vind je nog een zoekfunctie, dus succes met zoeken.. En sowieso zou het handig zijn als je vermeld voor welke gta je een mod wilt.
Hela
Ik heb vammidag met een vriend Gemod
Wij zoeken nog een paar leuken MOD'S
( Alleen voertuigen MODS )
Als iemand me even kan verwijzen naar een forum
Geen link's naar website's waar ik mods kan downloaden
Gewoon een link van een MOD met plaatje en al
Bewerkt: door woveriene