Jump to content
Geplaatst:
comment_1301171

linkinparkheader.png

Linkin Park is een rockband uit Agoura Hills, Californië, onder andere bekend geworden met de nummers \\\"In the End\\\", \\\"Breaking the Habit\\\", \\\"Numb\\\" en recentelijk \\\"Shadow of the Day\\\". De band is opgericht in 1996 en heeft sindsdien wereldwijd meer dan 50 miljoen albums verkocht en twee Grammy\\\'s gewonnen. De band brak door in 2000 met hun debuutalbum Hybrid Theory, dat de diamanten status kreeg in de Verenigde Staten.

Met het tweede studioalbum Meteora ging de band verder met de mainstream nu metal waarmee de band op Hybrid Theory beroemd werd, waardoor het voor sommigen als een kopie werd gezien van het debuut. Op het in 2007 uitgebrachte Minutes to Midnight ging de band een andere richting op, waar de nadruk op experimenteren met muziekstijlen lag. Linkin Park heeft in het verleden met verschillende artiesten gewerkt, waaronder Jay-Z en recentelijk met Busta Rhymes.

linkinparkheader2.png

Songteksten.nl

lpheader3.png

What\'s hot is een soort van stemming. Iedereen vult zo\\\'n lijstje in :

[b]#1=
#2=
#3=[/b]

Je kan uiteraard uit elke song kiezen.

Opmerking :

Bewerkt: door Forumrunner

Featured Replies

• 1 maand later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1373322
Dit is 'm volgens mij. Gister was hij bij Frank Dane, in Maak 't of kraak 't. Dik gemaakt (88%)

Linkin Park - New Divine

[filmpje]

http://www.youtube.com/watch?v=mI1MU5N5Jjw

Ik had het gehoord, om precies te zijn was het 88,9%. Al vond ik het niet zo een goed nummer. :N

Daarom was ik ook verbaasd van hoe dik hij gemaakt was.

Geplaatst:
comment_1373326

88.9. Dat heet mierenneuken :7 Maar ik vind het wel een heel goed nummer. Niet zo goed als Numb of In The End, maar deze is zeker heel goed. En het is Linkin Park. Heel veel mensen zijn fan van hun. Ik had ook gestemd :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1374727
88.9. Dat heet mierenneuken :7 Maar ik vind het wel een heel goed nummer. Niet zo goed als Numb of In The End, maar deze is zeker heel goed. En het is Linkin Park. Heel veel mensen zijn fan van hun. Ik had ook gestemd :puh:

Ik vind het een beetje een What I've done-achtig nummer. Maar ik had het volledige liedje al eerder geluisterd.

Geplaatst:
comment_1381911

Jezus, wat is dat mooi zeg. Vooral die laatste. Als je daar de tekst achter zet en dan niet zo schreeuwerig, dan zijn dat de nieuwe kerk hits, of vrouwen gaan ze heel mooi vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.