Geplaatst: 17 maart 200916 jaren comment_1301821 In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email. mvg Reinier93 BRON EDIT: code komt pas na 18 april op je mail. Bewerkt: 17 maart 200916 jaren door Reinier93
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren comment_1301841 In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.mvg Reinier93 BRON Net geregistreerd, nu maar even wachten
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren Auteur comment_1301892 In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.mvg Reinier93 BRON Net geregistreerd, nu maar even wachten heb je hem ondertussen, ik las net een reactie dat je m pas na 18 april krijgt:(. Maar ik registreer nu ook wel ff, khad net geen tijd:P
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren comment_1301895 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden?
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren comment_1301909 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren Auteur comment_1301914 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts Volgens mij niet met elk spel, ze doen wel heel moeilijk met dat soort dingen op andere account. Btw code krijgen we pas na 18 april als de actieperiode voorbij is lees ik op anderer websites.
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren comment_1302007 Tnx voor de info, maar als je die account hebt aangemaakt en wipeout hebt geinstaleerd, kun je hem dan ook weer verwijderen maar wipeout op de master account houden? Alles wat je download is beschikbaar voor alle accounts Volgens mij niet met elk spel, ze doen wel heel moeilijk met dat soort dingen op andere account. Btw code krijgen we pas na 18 april als de actieperiode voorbij is lees ik op anderer websites. EDIT: laat maar snap hem al xD.
Geplaatst: 17 maart 200916 jaren comment_1302017 Maak op je ps3 een nieuwe gebruiker en dan in taal oostenrijks kiezen?
Geplaatst: 25 maart 200916 jaren comment_1308639 hij kan de e-mail adres niet lezen, moet het een Oostenrijks e-mail adres zijn?
In oostenrijk krijg je bij een psn registratie gratis wipeout HD! Wij kunnen dit ook doen door een oostenrijks account aan te maken en dan het spel te downloaden. Wel bij taal oostenrijk of austria selecteren. Code krijg je per email.
mvg Reinier93
BRON
EDIT: code komt pas na 18 april op je mail.
Bewerkt: door Reinier93