Geplaatst: 18 maart 200916 jaren comment_1302994 Iemand een idee waar de volgende plekken te vinden zijn: * Liberty city gun club * Tank * Car dealer Krijg telkens berichten binnen dat er nieuwe wapens en auto's zijn, maar de GPS geeft niet aan waar... Dus, iemand deze locaties al gevonden ??? (rom is btw alweer bijna een week online - echt een vet spel )
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304266 Het probleem is dat je op geen van beide de locaties die L156 zoekt zult vinden, met uitzondering dan van alle safehouses. Ik zou zeggen bekijk de locatiekaartjes van GTA IV op WikiGTA. Aangezien Liberty City toch hetzelfde is als in GTA IV met uitzondering van Alderney vind je alle ziekenhuizen, politiebureaus en brandweerkazernes op dezelfde plek. Veel plezier ermee.
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304395 De gun club is hier. SnapMap Hmmm, ik ben op het punt wat de Snapmap me aangeeft, alleen zie ik nergens een of andere trigger of ingang.
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304423 De gun club is hier. SnapMap Hmmm, ik ben op het punt wat de Snapmap me aangeeft, alleen zie ik nergens een of andere trigger of ingang. Ik zie het. Ik heb 'm verkeerd geplaatst. Hij staat precies naast dat gebouw. Dit is de goede: Klik.
Iemand een idee waar de volgende plekken te vinden zijn:
* Liberty city gun club
* Tank
* Car dealer
Krijg telkens berichten binnen dat er nieuwe wapens en auto's zijn, maar de GPS geeft niet aan waar...
Dus, iemand deze locaties al gevonden ???
(rom is btw alweer bijna een week online - echt een vet spel
)