Geplaatst: 19 maart 200916 jaren comment_1303796 Packie heeft mij al drie keer gebeld om de missie Ransom te starten, maar Niko zegt steeds dat hij andere dingen te doen heeft, terwijl ik helemaal niet met een andere missie of iets dergelijks bezig ben. Hoe komt dat?
Geplaatst: 19 maart 200916 jaren comment_1303808 Voordat je de missie 'Ransom' kunt spelen moet je eerst I'll Take Her, Photo Shoot en Late Checkout voltooien.
Geplaatst: 19 maart 200916 jaren Auteur comment_1303814 Voordat je de missie 'Ransom' kunt spelen moet je eerst I'll Take Her, Photo Shoot en Late Checkout voltooien. Die heb ik nochtans al uitgespeeld
Geplaatst: 19 maart 200916 jaren Auteur comment_1303817 Heb het al gevonden: ik had die ontvoeringsmissie al gedaan, maar blijkbaar was mijn vooruitgang niet opgeslagen.
Packie heeft mij al drie keer gebeld om de missie Ransom te starten, maar Niko zegt steeds dat hij andere dingen te doen heeft, terwijl ik helemaal niet met een andere missie of iets dergelijks bezig ben. Hoe komt dat?