ik heb geprobeerd een soort ziekenhuis iets te creëren, dat als je dood gaat, en je hebt meer dan 400$, dat je 100% health krijg, en als je minder dan 400$ heb, dat je geld naar 0 gaat, en je maar 10% health krijg. dat was bijna gelukt, maar in het spel werkt ie niet goed, maar hij is zonder errors.
dit is het script:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
if(GetPlayerMoney(playerid)<=399)
return ResetPlayerMoney(playerid);
SetPlayerHealth(playerid, 10);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You don't have enough money to pay the hospital, so they only kept you alive.");
if(GetPlayerMoney(playerid)>=400)
GivePlayerMoney(playerid,-400);
SetPlayerHealth(playerid, 100);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You have paid $400 for the hospital.");
return 1;
}
ik heb geprobeerd een soort ziekenhuis iets te creëren, dat als je dood gaat, en je hebt meer dan 400$, dat je 100% health krijg, en als je minder dan 400$ heb, dat je geld naar 0 gaat, en je maar 10% health krijg. dat was bijna gelukt, maar in het spel werkt ie niet goed, maar hij is zonder errors.
dit is het script:
kan iemand hier de fout in vinden?