Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1303985 Wat vind jij het leukste van Gta ctw? Ik heb hem zelf nog nie maar daar komt nog verandering.. dus vraag ik aan jullie wat jullie het leukst er van vinden
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1303987 Ik vind het drugs dealen heel erg tof. Lekker snel geld verdienen. Het verdient beter dan het geld dat je bij missies krijgt. Rockstar heeft uitmuntend gebruik gemaakt van het touchscreen, waardoor je nog meer in het spel mee wordt genomen.
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1303989 Ik vind het drugs dealen heel erg tof. Lekker snel geld verdienen. Het verdient beter dan het geld dat je bij missies krijgt. Rockstar heeft uitmuntend gebruik gemaakt van het touchscreen, waardoor je nog meer in het spel mee wordt genomen. Ik ook, ik vind het echt een geweldige feature! Zouden ze eventueel ook in de volgende next-gen GTA moeten stoppen! Zou echt heel erg cool zijn
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren Auteur comment_1304071 Ik vind het drugs dealen heel erg tof. Lekker snel geld verdienen. Het verdient beter dan het geld dat je bij missies krijgt. Rockstar heeft uitmuntend gebruik gemaakt van het touchscreen, waardoor je nog meer in het spel mee wordt genomen. Ik ook, ik vind het echt een geweldige feature! Zouden ze eventueel ook in de volgende next-gen GTA moeten stoppen! Zou echt heel erg cool zijn bedoel jij weer op de ds of op een ander console?
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304139 Ik vind het drugs dealen heel erg tof. Lekker snel geld verdienen. Het verdient beter dan het geld dat je bij missies krijgt. Rockstar heeft uitmuntend gebruik gemaakt van het touchscreen, waardoor je nog meer in het spel mee wordt genomen. Ik ook, ik vind het echt een geweldige feature! Zouden ze eventueel ook in de volgende next-gen GTA moeten stoppen! Zou echt heel erg cool zijn bedoel jij weer op de ds of op een ander console? Met drug verdien je inderdaad erg snel. Had 20 coke gekocht voor $1000 en verkocht voor $7800 ofzo. Dus ja, dat is wel handig. Ook realistisch, is, dat je na het dealen, soms de melding krijgt 'It's a bust!' dan heb je gelijk 2 steer politie . Trouwens, het afschudden van de politie is ook gaaf. In plaats van dat je vlucht, ram je ze .
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304202 Missies doen, lekker rondrijden, de politie afschudden en de minigames met het touchscreen zijn ook erg leuk
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1304631 Besturing vindt ik wel relaxed, ik had 10x erger verwacht.
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1304984 het feit dat die op ds is, vind ik al top genoeg maar het drugs dealen is ook vet, helaas heb ik pas 5 weet kunnen kopen omdat ik telkens wordt aangehouden door de politie en dan al mijn drugs op zak heb De politieachtervolgingen vind ik ook vet, lekker rammen
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305000 - Drugs dealen - Autominigames. GTA: CTW is 1 van de beste GTA's!
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305013 Ik heb al een random character ontmoet Ze had nog maar kort te leven, dus ze wou een speed date, Ik moest met mijn auto zo snel mogelijk door de stad rijden en stunts nemen, Die missie moet je ook eens doen Dus ik vind allerlei minigames in het spel superleuk
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305077 Ik heb al een random character ontmoetZe had nog maar kort te leven, dus ze wou een speed date, Ik moest met mijn auto zo snel mogelijk door de stad rijden en stunts nemen, Die missie moet je ook eens doen Dus ik vind allerlei minigames in het spel superleuk Deze heb ik ook gehad dat is een vrouw genaamd Marcy die een Infernus heeft.
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305095 ik vint het leuk om in die vuilnisbaken rond te neuzen soms vind ik een schoen of een vis en als ik geluk heb een wapen . Maar weet iemand war je die tatoos kan zetten dat lijkt me ook wel erg vet:)
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305145 Maar weet iemand war je die tatoos kan zetten dat lijkt me ook wel erg vet:) Moet je naar je GPS gaan en dan klik je vergrootglas tekentje aan 'Odd Jobs' en dan zie je 'Tattoo Parlor' staan, klik erop en je GPS wijst je de weg naar deze mini game ^^ Ik speel ook veel mini games, ze hebben echt leuk gebruik gemaakt van het Touchscreen
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305171 Ik vind het drugs dealen een van de vetste dingen in GTA: CTW. De manier hoe je politie moet afschudden is ook vet gemaakt. En gelukkig benutten ze in GTA: CTW het touchscreen goed
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305296 De vele mogelijkheden met het touchscreen en het dealen natuurlijk!
Geplaatst: 21 maart 200916 jaren comment_1305299 Ik vind het wel lachen dat je af en toe als je een auto jat zo het klepje open moet schroeven en de kabeltjes moet verbinden. Echt grappig
Wat vind jij het leukste van Gta ctw?
Ik heb hem zelf nog nie maar daar komt nog verandering..
dus vraag ik aan jullie wat jullie het leukst er van vinden