Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304190 beste leden en medewerkers van wikiGTA ik zit heel vaak op GTA 4 pagina en het valt me op bij,bijna alle personages staat uitgebreid verhaal wie de persoon is. dat is alleen niet het geval bij Dimitri Rascalov er staan alleen dat hij Niko belic in contact brengt met Mikhail Faustin terwijl Dimitri de vijand is van niko zou der mischien nog wat bij kunnen mvg Niko belic
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren comment_1304267 Eerst en vooral kan je zoiets vragen/melden in het WikiGTA forum. Daarnaast heb ik de pagina lichtjes geudatet, dus have a look! Deze avond zal ik het nog wat meer uitbreiden.
Geplaatst: 20 maart 200916 jaren Auteur comment_1304276 veel beter maar was gwn een idee want hij is Antagonist oftewel vijand van de hoofdpersoon PS ik zette hier want had niet opgelet voor wikiGTA forums
beste leden en medewerkers van wikiGTA
ik zit heel vaak op GTA 4 pagina en het valt me op bij,bijna alle personages staat uitgebreid verhaal wie de persoon is.
dat is alleen niet het geval bij Dimitri Rascalov er staan alleen dat hij Niko belic in contact brengt met
Mikhail Faustin terwijl Dimitri de vijand is van niko zou der mischien nog wat bij kunnen
mvg Niko belic