May 9, 200521 yr Hoi ik heb een vraag ik heb een filmpje opgenomen hoe kan ik er muziek bij zette?? bedankt :lol:
May 9, 200521 yr Dit kan je doen met windows movie maker. Maar je hebt dit in het verkeerde gedeelte gepost doet moet eigenlijk in het sounds & art gedeelte.
May 10, 200521 yr Hoi ik heb een vraagik heb een filmpje opgenomen hoe kan ik er muziek bij zette?? bedankt :lol: Toevoeginkje: Je kan ook adobe premiere,windvd creater,pinnacle,imovie(apple systeem) ect. gebruiken Gebruik is google kan je zoveel mee vinden. @tomiboy zulk soort antwoorden gelden hier als spam. Je kon beter zetten dat je het niet erg vind en dan nog een antwoordt op zijn vraag. Edited May 10, 200521 yr by ewoud
Hoi ik heb een vraag
ik heb een filmpje opgenomen
hoe kan ik er muziek bij zette??
bedankt :lol: