Jump to content
Geplaatst:
comment_1306273

Dag mensen!

Ik ben zelf weer even een beetje gaan kloten met Photoshop, ik heb dit even gemaakt:

justsimple.png

Onthoud 1 ding, ik ben echt nog amateur met Photoshop! Gelieve zoveel mogelijk tips te plaatsen zodat ik er in de toekomst iets aan heb :)

Thanks a lot!

Wesley :bier:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1306477

Ben je een beginner? :) Je hebt een mooie signature, de tekst vind ik ook mooi. Maar het zou mooier zijn als Master Chief voor de effecten staat. Dat is een minpuntje, een mooie sig verder! :tu: Een 8.3/10

Geplaatst:
comment_1306558

Het is de bedoeling dat je render opvalt niet je achtergrond. Verder ziet het er vet uit! Je bent beter dan mij, ik ben een photoshop nubbie. Ik vind het erg mooi geworden, zo te zien heb je veel tutorials gevolgd. Ga zo door het word al erg mooi ;)

8/10 :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1307897

Bedankt mensen voor de tips en becijferingen!

Ik zat inderdaad een beetje te twijfelen of ik die render wel zo moest doen, maarja, ik zelf persoonlijk gezien vind het er zo wat leuker uit zien, dan dat de render er helemaal uitsteekt zeg maar, volop zichtbaar dus.

Anyway, nog meer tips? _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.