Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1306440 Ik heb een vraag over deze trophy, ik ben net opnieuw begonnen om deze te kunnen behalen, maar nu vroeg ik me af of je tijd blijft verder lopen terwijl je aan et spelen bent in multiplayer??? grtz
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1306456 Neen, dit telt enkel in singleplayer. Maar als je die trophy/achievement wilt halen raad ik je aan om eerst de Main-misions te doen en dan de Sub-missions .
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren Auteur comment_1306457 Neen, dit telt enkel in singleplayer.Maar als je die trophy/achievement wilt halen raad ik je aan om eerst de Main-misions te doen en dan de Sub-missions . Ok bedankt, en als het spel op start staat loopt de tijd ook niet verder he??
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1306459 ... en dan de Sub-missions .Waarom de sub-missions? >>klik<<
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1306462 Neen, dit telt enkel in singleplayer.Maar als je die trophy/achievement wilt halen raad ik je aan om eerst de Main-misions te doen en dan de Sub-missions . Ok bedankt, en als het spel op start staat loopt de tijd ook niet verder he?? Nee hoor, want dan moet hij nog laden he
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1306467 ... en dan de Sub-missions .Waarom de sub-missions? >>klik<< Wel, ik bedoelde dat hij eerst de Main-missions moest doen zodat hij de Trophy heeft, endan als hij zin heeft de Sub-Misions .
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren comment_1306495 Nee, die heb ik ook allemaal gekeken. Ik zag ergens een domme tip: Dan moet je alleen de cut-scenes kijken die leuk zijn Niet doen dus, is onzin!
Geplaatst: 22 maart 200916 jaren Auteur comment_1306537 Nee, die heb ik ook allemaal gekeken. Ik zag ergens een domme tip:Dan moet je alleen de cut-scenes kijken die leuk zijn Niet doen dus, is onzin! Ja ik had de game al uitgespeeld maar toen was men ps3 nog niet op internet aangesloten, daarom dat ik nu opnieuw ben begonnen voor de trophy's te halen..in 30 u speel ik em zeker uit, maar ik wou wel zeker zijn dat de multiplayer niet meetelde
Ik heb een vraag over deze trophy, ik ben net opnieuw begonnen om deze te kunnen behalen, maar nu vroeg ik me af of je tijd blijft verder lopen terwijl je aan et spelen bent in multiplayer???
grtz