Geplaatst: 23 maart 200916 jaren comment_1307150 Hallo iedereen. In het boekje dat je krijgt bijgeleverd (als je hem legaal koopt) staan van allerlei telefoon nummers. maar ik weet niet hoe je kan bellen (als het wel kan). Help me. Cylas
Geplaatst: 23 maart 200916 jaren comment_1307165 Hallo iedereen.In het boekje dat je krijgt bijgeleverd (als je hem legaal koopt) staan van allerlei telefoon nummers. maar ik weet niet hoe je kan bellen (als het wel kan). Help me. Cylas je kunt volgens mij helemaal niemand bellen.. alleen op internet en al die andere zooi
Geplaatst: 23 maart 200916 jaren comment_1307445 Je kan enkel naar de site van Ammunation.net en e-mails ontvangen. Bellen, internetten of e-mailen is niet mogelijk in Chinatown Wars.
Geplaatst: 24 maart 200916 jaren comment_1307644 Pda heeft andere dingen alle stats (leven, armor, geld, map enz)
Geplaatst: 24 maart 200916 jaren comment_1307667 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd.
Geplaatst: 24 maart 200916 jaren comment_1307970 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Dan staat er ook een email adres bij. Maar als je niet kan bellen of e-mailen, wat heeft het dan voor nut?
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1310298 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Dan staat er ook een email adres bij. Maar als je niet kan bellen of e-mailen, wat heeft het dan voor nut? Ik denk enkel voor het realisme, om het echt te laten lijken oid.
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1310317 Eigenlijk wel vreemd dat je niet kan bellen. Want bij ieder persoon waarvan je een mailtje krijgt staat een telefoon nummer. Misschien kan je dat later nog downloaden bij de Rockstar Games Social Club. Maar anders vind ik het wel vreemd. Dan staat er ook een email adres bij. Maar als je niet kan bellen of e-mailen, wat heeft het dan voor nut? Ik denk enkel voor het realisme, om het echt te laten lijken oid. Jah helemaal mee eens, het is gewoon om realistisch te lijken
Hallo iedereen.
In het boekje dat je krijgt bijgeleverd (als je hem legaal koopt) staan van allerlei telefoon nummers. maar ik weet niet hoe je kan bellen (als het wel kan). Help me.
Cylas