Geplaatst: 9 mei 200520 jaren comment_136887 hoi, ik ga naar de tutorial zelggemaakte objecten in vc zetten dan staat er als eerste Als het goed is heb je van je zelfgemaakt object 3 bestanden. Een .txd, een .dff en een .col file. hoe moet ik dan sie 3 bestanden maken oke ik ging naar de tuturial colfiles maken maar die tuturial gaat erover als je je object in z-modler heb gemaakt maar ik heb hem niet in z-modeler gemaakt weet iemand nog een andere tut Bewerkt: 10 mei 200520 jaren door *M*slipknot2
Geplaatst: 9 mei 200520 jaren comment_136964 Check het gepinde topic in dit forum, genaamd "master tutorial list". Daar staan alle tuts bij elkaar.
Geplaatst: 10 mei 200520 jaren Auteur comment_137057 ik het het tutorial geopend genaamd: colfiles maken maar dat gaat over z-modeler en ik hem mijn gebouw gemaakt met sketchup dus weet iemand nog een andere tut
Geplaatst: 10 mei 200520 jaren comment_137188 Zoek dan maar op google. Of ga naar het engelse forum, daar zijn genoeg tutorials.
hoi,
ik ga naar de tutorial zelggemaakte objecten in vc zetten
dan staat er als eerste
Als het goed is heb je van je zelfgemaakt object 3 bestanden. Een .txd, een .dff en een .col file.
hoe moet ik dan sie 3 bestanden maken
oke ik ging naar de tuturial colfiles maken
maar die tuturial gaat erover als je je object in z-modler heb gemaakt
maar ik heb hem niet in z-modeler gemaakt
weet iemand nog een andere tut
Bewerkt: door *M*slipknot2