Jump to content
Geplaatst:
comment_254423

Verwijzingen topic

Hier worden alle verwijzingen gepost die jullie hebben gevonden. Dus als je een verwijzing hebt gevonden, maak dan geen nieuw topic aan, maar post het gewoon hier!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1) Heb je een Verwijzing gevonden? Post het dan MET bewijsmateriaal (Screens,filmpjes,etc.) .

2) Kan je niet voor het bewijs zorgen? PM dan een van de Moderators: Bling of _KoE_Mzungu. Wij proberen er dan voor te zorgen dat het bewijsmateriaal komt.

3) Geen bewijs? Je post wordt verwijderd.

Voor het volledige regelement, bekijk dit topic.

Ice Cold Killa bekijkt dit topic regelmatig en zal de Verwijzingen die hij goed genoeg vind in het Update topic zetten.

Topic is Open! :-)

• Reacties 722
  • Bezichtigingen 89.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_455263

Ik heb nog iets leuks gevonden: een gelijkenis tussen die rots in het noord-westen van Tierra Robada en een echt bestaande rots in Schotland: de Suilven Ridge, waarvan wordt gezegd dat ie over het karkas van een dino heen is gegroeid.

Rots in Tierra Robada:

Suilven Ridge: sulv007.jpg

EDIT: Sorry, er is iets mis gegaan met de screen in Tierra Robada :duh: Ik weet niet hoe ik het goed kan krijgen :N

Bewerkt: door (San) André(as)

Geplaatst:
comment_460827
Hey mensen in Bayside town staat een winkel met op het raam de afkorting VCR, dat was een radiostation uit Vice City...

En daarnaast (rechts) staat een bord met een reclame uit de reclames van de radio...

VCR is een ander woord voor video, en het radio station heet VCPR.

Geplaatst:
comment_461157

ik heb ook wel iets grappigs gezien (geen screen) als je de missie end of the line hebt gedaan en je loopt daarna in het crack house, zie je op de verdieping met die paal danseressen een beeld wat er een beetje raar uitziet. het lijkt een beetje op big smoke maar ook weer niet...

Geplaatst:
comment_461183
ik heb ook wel iets grappigs gezien (geen screen) als je de missie end of the line hebt gedaan en je loopt daarna in het crack house, zie je op de verdieping met die paal danseressen een beeld wat er een beetje raar uitziet. het lijkt een beetje op big smoke maar ook weer niet...

Ja dat is Big Smoke, dit was al super lang bekend.

Ergens op het forum staat er een screen van, maar het forum is nogal groot :puh:.

Geplaatst:
comment_461682

Ik heb iets raars gevonden bij de missie: Robbing uncle Sam

dit is de missie dat je het leger moet beroven van enkele wapens.

Ryder trok me 3 keer uit mijn heftruck en ging daarnaa verder met schelden van:

There are too many damn weekend soldiers!

maar het rare is dat hij mij uit de heftruck trok.

Helaas heb ik geen bewijs :{

Geplaatst:
comment_462391

Ik heb op de kaart een groot stuk land gevonden wat op een vrouw lijkt. misschien wel de moeder van CJ?

ik weet niet of het al bekend is (bij de zoek optie vond ik iig niets)

vrouwgta4hr.gif

Je ziet duidelijk het hoofd (misschien op dit kaartje onduidelijk door de lijnen die ik trok) en je ziet ook een deel van de borst

Bewerkt: door Cabron

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.