Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_254423

Verwijzingen topic

Hier worden alle verwijzingen gepost die jullie hebben gevonden. Dus als je een verwijzing hebt gevonden, maak dan geen nieuw topic aan, maar post het gewoon hier!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1) Heb je een Verwijzing gevonden? Post het dan MET bewijsmateriaal (Screens,filmpjes,etc.) .

2) Kan je niet voor het bewijs zorgen? PM dan een van de Moderators: Bling of _KoE_Mzungu. Wij proberen er dan voor te zorgen dat het bewijsmateriaal komt.

3) Geen bewijs? Je post wordt verwijderd.

Voor het volledige regelement, bekijk dit topic.

Ice Cold Killa bekijkt dit topic regelmatig en zal de Verwijzingen die hij goed genoeg vind in het Update topic zetten.

Topic is Open! :-)

• Reacties 722
  • Bezichtigingen 90.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_617470

Eeen nieuw schilderij van Aliens In het huis van madd Dogg

Een fan van aliens :clown:

vind het geen easter egg dus hier geplaatst

>>> Door Dutchy3010: Een nieuw topic hiervoor is overbodig, dus samengevoegd met "Verwijzingen + Geintjes topic". Overigens was dit na 2 jaar al wel bekend hoor ;).<<<

post-37215-1172173512_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_617497

Leuk gevonden. Lijkt me stug dat dit na 2 jaar nog niet is gevonden. Misschien had je dit toch beter bij Easter Eggs kunnen plaatsten, want er zijn al veel discussies over Aliens geweest en misschien kunnen ze er weer uren over door praten.

R* en aliens = :bonk:

Geplaatst:
comment_617525

De Donut Shop waar je enkele (of 1) missie krijgt heet Jim´s Sticky Ring

Valt je al wat op ??

Sticky ...! :bonk:

dat betekent Joint ( sigaret enzo)

Dat betekent het ook in Amerika.

leuke naam voor een Donut Shop :cab:

>>> Door Dutchy3010: Een nieuw topic lijkt me ietwat overdreven. Samengevoegd met het "Verwijzingen + Geintjes topic". :)<<<

post-37215-1172176145_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_617656

Sticky betekent ook kleverig en aangezien donuts vaak voorzien zijn van een zoete suikerlaag o.i.d. kan je een donut dus ook omschrijven als een kleverige ring = sticky ring. Met sticky kan idd een joint worden bedoeld maar ik zie de link met die ring niet, zeker niet bij een donut shop. :cab:

Geplaatst:
comment_623113

In de : Amphibious Assault missie moet je gaan zwemmen enzo.

en in het begin hoor je Cj zeggen : When I was a kid I am swimming in the Santa Maria.

And then I get stuck in a condom

hahha

vast zitten in een condoom echt Grappen van R* weer :clown:

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met Verwijzingen + Geintjes topic. :)<<<

Geplaatst:
comment_623122

Dat is allemaal wel leuk. ;) Maar dat hoef je niet te melden. Dat is allang bekend. :) Volgens mij weet haast iedereen op het forum dit grapje. Ik zie dat het topic al samen is gevoegd met het bestaande topic. Laat deze reactie van mij dan maar zitten. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk

Geplaatst:
comment_623534

heey ik heb een doodskop gevondne in de borstharen van Ceaser :clown:

Je ziet het heel duidelijk kijk op deze foto

als je erop drukt wordt hij groter en zie je hem beter

>>> Door Dutchy3010: Goed gevonden :tu:. Maar niet een echte EE, vandaar dat ik denk dat hij beter in dit topic geplaatst kan worden ;). Samengevoegd dus.<<<

post-37215-1172764474_thumb.jpg

Bewerkt: door Dutchy3010

Geplaatst:
comment_623987

Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. :)

P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt.

ingamemodel2te9.jpg

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_645213
Ik weet niet cker of deze al bekend is ..

In Gta Sa ... zit ook V-rock Hotel .. v-rock die muziek zender vn Gta Vc en Gta Vcs :bier:

sorry,Dat is een VERWIJZING Geen EE.

>>> Door Dutchy3010: Lees alsjeblieft de topictitel door voor je post!<<<

Geplaatst:
comment_645258
Er is inderdaad een doodshoofd getatoëerd op de borst van Cesar. Ik vind hier echter niks bijzonders aan, aangezien er IRL ook vele mensen rondlopen met gelijkwaardige tattoos als deze. Maar toch leuk gevonden, ondanks hij al bekend was. :)

P.S. Voor de mensen die het doodshoofd niet goed kunnen zien heb ik als extra bewijs even een ingame screen gemaakt van Cesar, en met een pijl aangeduid waar het doodshoofd zich precies bevindt.

ingamemodel2te9.jpg

idd, het is de tatoo dat Cesar gebruikt en ja idd doodskop in vorm van spinneweb lijkt me

Geplaatst:
comment_645269

ingamemodel2te9.jpg

idd, het is de tatoo dat Cesar gebruikt en ja idd doodskop in vorm van spinneweb lijkt me

Wat is er daar zo raar aan?

MVG,

Dastard

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.