Jump to content
Geplaatst:
comment_254423

Verwijzingen topic

Hier worden alle verwijzingen gepost die jullie hebben gevonden. Dus als je een verwijzing hebt gevonden, maak dan geen nieuw topic aan, maar post het gewoon hier!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1) Heb je een Verwijzing gevonden? Post het dan MET bewijsmateriaal (Screens,filmpjes,etc.) .

2) Kan je niet voor het bewijs zorgen? PM dan een van de Moderators: Bling of _KoE_Mzungu. Wij proberen er dan voor te zorgen dat het bewijsmateriaal komt.

3) Geen bewijs? Je post wordt verwijderd.

Voor het volledige regelement, bekijk dit topic.

Ice Cold Killa bekijkt dit topic regelmatig en zal de Verwijzingen die hij goed genoeg vind in het Update topic zetten.

Topic is Open! :-)

• Reacties 722
  • Bezichtigingen 89.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1214404
Ik heb een voet in flint country vrouw ge vonden:Klik hier Misschien is dit al bekend alhoewel hij niet in de easter egg lijst stond op wikigta
Met genoeg stipjes en genoeg fantasie kan je elk plaatje tekenen op de kaart. Je fantasie is duidelijk met je verstand op de loop gegaan. :7 Dat deel wat jij als voet ziet is een deel van het vrouwenfiguur, namelijk haar borst.
Geplaatst:
comment_1214457

Ik kwam toevallig iets grappigs tegen vlakbij je strandsafehouse. :7

gallery94.jpg

gallery136.jpg

Snapmap.

Son of a beach = Verwijzing naar het scheldwoord 'Son of a b*tch.

T-Shirts 'n' Shit = Als ik het goed vertaal; T-Shirts en stront, waaruit dus blijkt dat deze winkel ook stront verkoopt. :7

Bewerkt: door Basssss

Geplaatst:
comment_1214483
Ik kwam toevallig iets grappigs tegen vlakbij je strandsafehouse. :7

gallery94.jpg

gallery136.jpg

Snapmap.

Son of a beach = Verwijzing naar het scheldwoord 'Son of a b*tch.

T-Shirts 'n' Shit = Als ik het goed vertaal; T-Shirts en stront, waaruit dus blijkt dat deze winkel ook stront verkoopt. :7

Al bekend :') overgens; T-Shirts & Shit, dat betekend eigenlijk T-Shirts en andere zooi.

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1245218

En ik meen dat dat een van de eerste dingen was die opvielen toen SA uitkwam :7 Het VINEWOOD sign stond zelfs al op een artwork poster voor de release, dit is zeker weten een van de bekendste.

Geplaatst:
comment_1245261
Dus Los Santos is afgeleid van Los Angeles. En San Fierro van San Diego en Las Venturas van Las Vegas toch?

Los santos is van Los Angeles

San fierro is afgeleid van San Fransisco (Grant bride, Golden gate brige) niet San diego.

en las venturas is van Las Vegas afgeleid dat heb je ook goed.

Geplaatst:
comment_1246486
Dus Los Santos is afgeleid van Los Angeles. En San Fierro van San Diego en Las Venturas van Las Vegas toch?

Los santos is van Los Angeles

San fierro is afgeleid van San Fransisco (Grant bride, Golden gate brige) niet San diego.

en las venturas is van Las Vegas afgeleid dat heb je ook goed.

Voorbeeld met het Big Pointy Building (Dat enorm puntige gebouw) uit San Fierro, is bijna precies hetzelfde als het Transamerica Pyramid uit San Francisco.

San-Fierro-Downtown.jpg

pointybuilding.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.