Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

De naam B Dup slaat op het feit dat dit personage in de missie Beat Down on B Dup neer wordt geslagen, B Dup klinkt namelijk, vlug uitgesproken, bijna hetzelfde als 'Beat Up', wat onder andere in elkaar geslagen betekent.

Waarschijnlijk al tig jaren bekend, maar ik zie hem zo nergens staan op WikiGTA :puh:

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deze is vast al 'n keer geweest: Ergens in Angel Paine staan prullenbakken.

Niets mis mee maar als je er in kijkt zie je plattegronden van VC.

Bewijs onderaan de pagina!

En nog een tweede:

Iedereen kent "the jackson 5" wel he?

Rockstar heeft hier nog iets leuks bij bedacht:

In Reeces Hair Facial Studio zijn er foto's waarop de "Jackson 5" te zien zijn.

Bewijs hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Image:Jackson_5.jpg

(sorry als je geen 2 aanplakken mag doen, zeg het dan maar!)

>>> Door VWO-er: Dit was allang bekend, want het staat op WikiGTA (je linkt er zelfs naar).<<<

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Ik heb iets gevonden in de missie Management Issues, kijk na de kentekenplaat van de zwarte auto:

6nywpi.png

Voor de mensen onder ons die (bijna) geen Engels kunnen: Het betekend dus "Leeuwen Sperma" ;)

EDIT: Na het falen van de missie, besloot ik opnieuw te beginnen, maar did keer had de auto weer een ander kenteken :?

29m26mf.png

Bewerkt: door Albert03
Delen op andere websites

Ik heb iets gevonden in de missie Management Issues, kijk na de kentekenplaat van de zwarte auto:

http://i41.tinypic.com/6nywpi.png

Voor de mensen onder ons die (bijna) geen Engels kunnen: Het betekend dus "Leeuwen Sperma" ;)

EDIT: Na het falen van de missie, besloot ik opnieuw te beginnen, maar did keer had de auto weer een ander kenteken :?

http://i41.tinypic.com/29m26mf.png

Goed gevonden :tu: . Haha, maar wat heeft het eigenlijk met die missie te maken? maar nogmaals: cool ontdekt!

Bewerkt: door VWO-er
Afbeeldingen in links veranderd
Delen op andere websites

IDEAL HOMIES STORE, ik zelf zie er niet echt een verwijzing in. Maar ik heb wel het gevoel dat het een soort van verwijzing is. :$

sa-mp-009-4.png

En deze kwam ik tegen in de MTA Map Editor in het Liberty City hidden interior, bij het ziekenhuis. Kan iemand even checken of deze ook in GTA III te vinden is? Ik heb GTA III niet bij de hand op dit moment. :bonk:

naamloos-51.jpg

Bewerkt: door Basssss
Delen op andere websites

en owja het raare is dat je zeg maar altijd de pucador van ryder kan stelen maar zelfs als je hem onploft komt ie terug :bonk: :bonk: en

mischien is er iets maar bij reuniting the families, vliegt sweets auto in de vik en onploft! hoe kan het dat in the graan sabre

hij weer terug komt en nogmaals mischien had ie hem laten maken ofzoiets

wel cool als je die picador mooi vond maar hij ging perongeluk in de vik

Delen op andere websites

en owja het raare is dat je zeg maar altijd de pucador van ryder kan stelen maar zelfs als je hem onploft komt ie terug :bonk::bonk: en

mischien is er iets maar bij reuniting the families, vliegt sweets auto in de vik en onploft! hoe kan het dat in the graan sabre

hij weer terug komt en nogmaals mischien had ie hem laten maken ofzoiets

wel cool als je die picador mooi vond maar hij ging perongeluk in de vik

Verzekering bestond al hoor. :engel:

Delen op andere websites

ps: basssss owja vergeeten :cab: :cab: maar aande andere kant, heeft ie het wel snel gedaan want hij LOOPT terug

terug naar huis net als ryder en big smoke nou stel je doet snel jatpack cheat dan ben je er hoogstens in 1 minuut

(of eerder nog 10 seconden :cab: :cab: nou dan heeft ie dat snel geregeld zeg (zou ik ook wel willen)

ps,ps:

maar ik snap natuurlijk wel wat je bedoeld zo te zien kom ik nog van voor gta londen was uitgebracht..... :schater:

ps,ps,ps: maar in rl zou die olie tank of wat dan ook tank (zoiets te minste)

zou er veeeel grootere onplofing geweest zijn+ een echt onplofing is heel anders dan hoe de auto er uit gaat zien

hij wordt aleen zwart maar hij behoud zen lichaam of hoe je het maar noemt :puh:

Delen op andere websites

De discussie over het feit of het spel realistisch is of niet is al in een ander topic gevoerd. Het is niet nodig om daar in dit topic verder over door te gaan. Het feit dat bepaalde voertuigen, zoals die van Ryder en Sweet, op een vaste locatie te vinden zijn heeft niets te maken met het feit dat jij er één hebt laten ontploffen. Vanaf nu dus weer on-topic. ^_^

Delen op andere websites

De discussie over het feit of het spel realistisch is of niet is al in een ander topic gevoerd. Het is niet nodig om daar in dit topic verder over door te gaan. Het feit dat bepaalde voertuigen, zoals die van Ryder en Sweet, op een vaste locatie te vinden zijn heeft niets te maken met het feit dat jij er één hebt laten ontploffen. Vanaf nu dus weer on-topic. ^_^

off:ik bedoelde dat ie in reaniting the families zoinzo onploft wat je ook doet maar ie toch terug komt

ot: area 69= area 51 (in rl dan)

en iedereen zeikt omdat de ghost cars een rare spawn plek hebben bla bla maar ders wel degelijk iets raars mee~!

ik ging naar een pay shop en hij kon niet gerepareed worden dus er is wel degelijk iets mee aan de hand

Bewerkt: door ihoihfuire
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...