Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1309463

Wat vinden jullie wat er met het Koningshuis moet gebeuren? Ik vind dat ze wel weg mogen en wij een Republiek worden. De koninkrijk poppenkast heeft lang genoeg geduurd, ze kosten alleen maar geld, geven ONS geld met een gat in de hand uit, en bovenal, ze hebben geen enkele algemene betekenis :duh: .

Ik heb dit topic aangemaakt naar aanleiding van de situatie dat in het Economie topic het Koningshuis ter sprake kwam.

Bewerkt: door Cuban Gangster

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 7.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Het Koningshuis, wat moeten we ermee? 91 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij dat er met het Koningshuis moet gebeuren?

• Weg ermee, Republiek te boven.
      40
    • Ze mogen van mij wel weg.
      16
    • Ik vind het zo wel goed.
      20
    • Het Koningshuis MOET blijven!
      13

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1312390
Het is wel x1000 he, dus iets van 6 miljoen euro, daarboven komt ook nog eens alle kosten voor het paleis, en dat is ruim 120 miljoen euro per jaar.

Gaat mij iets te ver.

Waarom gaat het iedereen te ver. Wat maakt het nou uit wat ze er mee doen ook al kopen ze de hele dag ijsjes als jullie zoveel geld zouden hebben en er in omkomen dan zou je dat vast en zeker ook wel doen. Daarbij zijn hun de belangrijkste familie van Nederland. Ook verdienen hun het voor een groot deel zelf door de werkzaamheden wat ze moeten doen. Hun Vrijheid en heel hun leven is beperkt. Dan zou ik ook wel zo veel geld willen als je niet ''normaal'' kan leven. Daarnaast denk eens aan de voetballers enzovoort. DAT vind ik pas onzin op een bal trappen in een netjes en dan zoveel geld verdienen. Dan kan je nog meer werkzaamheden enzovoort opnoemen waarbij er absurd veel geld word uitgegeven. Ik vind dus ook dat de koningshuis niet het belangrijkste is als het gaat om waste money

Geplaatst:
comment_1312407
Het is wel x1000 he, dus iets van 6 miljoen euro, daarboven komt ook nog eens alle kosten voor het paleis, en dat is ruim 120 miljoen euro per jaar.

Gaat mij iets te ver.

Waarom gaat het iedereen te ver. Wat maakt het nou uit wat ze er mee doen ook al kopen ze de hele dag ijsjes als jullie zoveel geld zouden hebben en er in omkomen dan zou je dat vast en zeker ook wel doen.

Het zijn belastingcenten, en die belastingcentjes kunnen ze net zogoed aan andere nuttige dingen besteden, geld is heel erg belangrijk, en het is ook belangrijk waar alles na toe gaat.

In andere woorden, de Nederlanders betalen dat leuke jaarlijkse wintersport vakantie van onze koninklijke familie, en alle andere geld wat daar binnenstroomt, wordt betaald door de Nederlandse inwoners, daarom ga ik er niet mee akkoord.

Bewerkt: door Wesley_GTA

Geplaatst:
comment_1312420

Gaat mij iets te ver.

Ik vraag me ten eerste af wat er wel niet allemaal in Huis ter Bosch maar goed. Als ik mij niet vergis hoorde ik ongeveer 1 a 2 maand geleden nog iets over dat ze de regering ook nie meer van plan was dat te betalen. Ik zal even nakijken of ik dit nog weer kan vinden. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1313935

Doe niet moeilijk :7 . En als ze hun pensioen maken gaan ze lekker de rest van hun leven in een luxe Slot wonen en voor de rest van het leven een privé luilekkerlandje hebben. Onzin is het. Laat ze werken voor hun geld. Dat moeten wij ook.

Geplaatst:
comment_1317364
Doe niet moeilijk :7 . En als ze hun pensioen maken gaan ze lekker de rest van hun leven in een luxe Slot wonen en voor de rest van het leven een privé luilekkerlandje hebben. Onzin is het. Laat ze werken voor hun geld. Dat moeten wij ook.

Ik kan je verzekeren dat zij wel wat harder werken dan de gemiddelde Nederlander, en hun krijgen geld voor hun werk. Alleen word dat door het volk betaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.