Jump to content
Geplaatst:
comment_1309622

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(IsPlayerInVehicle(playerid,520))
{
	AttachObjectToPlayer(CreateObject(1683,0,0,0,0,0,0),playerid,0,0,0,0,0,0);
	return 1;
}
return 0;
}

Ik wil dat als iemand een Hydra instapt er een object verschijnt. Maar het probleem is dat het object helemaal niet tevoorschijn komt. :?

Alvast bedankt. :Y

Bewerkt: door Basssss

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1309875

Lol, dan is $NeoSyb$ heel stout. :7

Maar ik heb nu dit, maar het werkt nog steeds niet? :?

new Testobject;

public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText("Blank Script");
AddPlayerClass(0,1888.6649,-2445.6621,13.5391,193.3302,0,0,0,0,0,0);
CreateVehicle(520,1912.2494,-2447.3723,13.5391,212.6366,0,0,30);
Testobject = CreateObject(1683,0,0,0,0,0,0);
return 1;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(IsPlayerInVehicle(playerid,520))
{
	AttachObjectToPlayer(Testobject,playerid,0,0,0,0,0,0);
	return 1;
}
return 0;
}

Geplaatst:
comment_1309956

if(IsPlayerInVehicle(playerid,520))
{

Dit klopt niet:

Zoals je het nu hebt, kijkt de functie of je in het 520e voertuig zit. De "IsPlayerInVehicle" wil het voertuigID weten, niet het modelID.

Dus óf je moet het voertuig aan een variable stoppen, of je moet de functie "GetVehicleModel(vehicleID);" gebruiken.

En je kan ook beter OnPlayerStateChange gebruiken in plaats van OnPlayerEnterVehicle.

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate== PLAYER_STATE_DRIVER)
{
	if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 520)
	{
		AttachObjectToPlayer(Testobject,playerid,0,0,0,0,0,0);  
	}
}
return 1;
}

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.