Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1309622 public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsPlayerInVehicle(playerid,520)) { AttachObjectToPlayer(CreateObject(1683,0,0,0,0,0,0),playerid,0,0,0,0,0,0); return 1; } return 0; } Ik wil dat als iemand een Hydra instapt er een object verschijnt. Maar het probleem is dat het object helemaal niet tevoorschijn komt. Alvast bedankt. Bewerkt: 26 maart 200916 jaren door Basssss
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1309629 Ja, zo gaat het dus nooit werken new mijnobject; mijnobject = CreateObject(...); AttachObjectToPlayer(mijnobject, playerid, ...);
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren Auteur comment_1309875 Lol, dan is $NeoSyb$ heel stout. Maar ik heb nu dit, maar het werkt nog steeds niet? new Testobject; public OnGameModeInit() { SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0,1888.6649,-2445.6621,13.5391,193.3302,0,0,0,0,0,0); CreateVehicle(520,1912.2494,-2447.3723,13.5391,212.6366,0,0,30); Testobject = CreateObject(1683,0,0,0,0,0,0); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsPlayerInVehicle(playerid,520)) { AttachObjectToPlayer(Testobject,playerid,0,0,0,0,0,0); return 1; } return 0; }
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1309956 if(IsPlayerInVehicle(playerid,520)) { Dit klopt niet: Zoals je het nu hebt, kijkt de functie of je in het 520e voertuig zit. De "IsPlayerInVehicle" wil het voertuigID weten, niet het modelID. Dus óf je moet het voertuig aan een variable stoppen, of je moet de functie "GetVehicleModel(vehicleID);" gebruiken. En je kan ook beter OnPlayerStateChange gebruiken in plaats van OnPlayerEnterVehicle. public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate== PLAYER_STATE_DRIVER) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 520) { AttachObjectToPlayer(Testobject,playerid,0,0,0,0,0,0); } } return 1; }
Ik wil dat als iemand een Hydra instapt er een object verschijnt. Maar het probleem is dat het object helemaal niet tevoorschijn komt.
Alvast bedankt.
Bewerkt: door Basssss