Jump to content
Geplaatst:
comment_1309986
gallery_1_5_2005.jpg
Veel mensen hebben al Grand Theft Auto: Chinatown Wars voor op de DS. In de meest recente aflevering van South Park, die gister op Comedy Central is uitgezonden, wilde Cartman per se ook Grand Theft Auto IV voor op de handheld (later noemt hij het wel weer correct Chinatown Wars) hebben.
Hij gaat zelfs zo ver dat hij Kyle verraadt om in ruil daarvoor Chinatown Wars te krijgen (tevens een verwijzing naar Judas die Jezus verraad na het laatste avond maal).

Deze verwijzing naar Chinatown Wars in South Park zal natuurlijk worden toegevoegd aan onze lange lijst met verwijzingen naar GTA die op WikiGTA staat.

De aflevering zit verder nog vol met verwijzingen naar de kredietcrisis en het verhaal van Jezus.

De volledige aflevering van South Park is gratis te bekijken op de website van de makers.
  • Reacties 55
  • Bezichtigingen 25.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1316355

Erg leuk dit! Velen verklaren mij voor gek (kijk jij nog tekenfilms?) Maar in South Park zit zo ontiegelijk veel droge humor, diverse parodieën, en inderdaad, droge Kenny Kills (heet dat zo? :$ ) dat ik toch als ik het tegenkom even kijk! Ik blijf er niet voor thuis hoor, maar dat doe ik nergens voor. :D

Geplaatst:
comment_1317247
Erg leuk dit! Velen verklaren mij voor gek (kijk jij nog tekenfilms?) Maar in South Park zit zo ontiegelijk veel droge humor, diverse parodieën, en inderdaad, droge Kenny Kills (heet dat zo? :$ ) dat ik toch als ik het tegenkom even kijk! Ik blijf er niet voor thuis hoor, maar dat doe ik nergens voor. :D

Heel veel tussen 12-20 jaar kijken southpark

Geplaatst:
comment_1317290
komt seizoen 13 ook op comedy central NL?

of moet season 12 nog eerst?

Seisoen 12 is alweer een paar weken klaar op CS

Seisoen 12 begon een paar weken nadat hij in de VS net was afgelopen

nu seisoen 13 net is begonnen kunne we nog wel een tijdje wachten

Geplaatst:
comment_1317850
komt seizoen 13 ook op comedy central NL?

of moet season 12 nog eerst?

Seisoen 12 is alweer een paar weken klaar op CS

Seisoen 12 begon een paar weken nadat hij in de VS net was afgelopen

nu seisoen 13 net is begonnen kunne we nog wel een tijdje wachten

Ik denk rond juli/augustus kunnen we ondertiteld SP kijken.

• 1 maand later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.