Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1310893 Kan je met je PS3 spelen via USB kabel ? Ik heb een HDTV met een USB aansluiting en iemand zei me dat je met USB kan aansluiten voor beter beeld ?? Zelf geloof ik dit niet echt want ik heb voor m'n Xbox een HDTV kabel dus Weet iemand of dit kan ? Greetz
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1310907 zoiets heet een hdmi kabel volgens mij, en ja je krijgt er beter beeld van.
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1310909 @ hierboven: Je was me net voor. Eerste vraag: heb jij een USB aansluiting op je tv? Tweede vraag: USB is voor data-overdracht... hoe komt die gene erbij dat het voor beter beeld zorgt...? Ok, het werkt niet. Voor je PS3 heb je dan ook een kabeltje nodig, indien je PS3 HD ready is. Als hij full HD is, is er geen kabel nodig volgens mij... Bewerkt: 27 maart 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1311060 @ hierboven: Je was me net voor.Eerste vraag: heb jij een USB aansluiting op je tv? Tweede vraag: USB is voor data-overdracht... hoe komt die gene erbij dat het voor beter beeld zorgt...? Ok, het werkt niet. Voor je PS3 heb je dan ook een kabeltje nodig, indien je PS3 HD ready is. Als hij full HD is, is er geen kabel nodig volgens mij... Je bedoelt zeker "Indien je TV HD-Ready is? Want de PS3 is wel HD hoor.
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1311240 TV heeft een USB poortEn is HD Ready Speel dan gewoon met HDMI kabel, want beeld via USB bestaat niet...
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1311811 Die USB uitgang is om je camera er aan te linken en dan kun je er foto's op zien.
Kan je met je PS3 spelen via USB kabel ?
Ik heb een HDTV met een USB aansluiting en iemand zei me dat je met USB kan aansluiten
voor beter beeld ??
Zelf geloof ik dit niet echt want ik heb voor m'n Xbox een HDTV kabel dus
Weet iemand of dit kan ?
Greetz