Jump to content
Geplaatst:
comment_1310970

Beste GTAForumleden,

Ik ben bezig geweest met een Theme voor de Iphone 3G. :) Ik heb iets met auto's gedaan, en voor de mensen die van auto's houden en ook een Iphone 3G hebben dan hebben ze geluk! :puh: Dit is de downloadlink: Klik. Download het ook a.u.b. voor de gein en vertel wat je ervan vind. :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1311103
Beste GTAForumleden,

Ik ben bezig geweest met een Theme voor de Iphone 3G. :) Ik heb iets met auto's gedaan, en voor de mensen die van auto's houden en ook een Iphone 3G hebben dan hebben ze geluk! :puh: Dit is de downloadlink: Klik. Download het ook a.u.b. voor de gein en vertel wat je ervan vind. :)

Helaas heb ik geen Iphone 3G, dus ik kan het niet zien. ^_^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1311133
Beste GTAForumleden,

Helaas heb ik geen Iphone 3G, dus ik kan het niet zien. ^_^

Jawel hoor, je download unzip je het met WinRar en zie je de foto's, icons enz. :-)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1311554
Ik kan het niet downloaden. Moet de 4 tekens van de afbeelding in het vakje over typen, maar kan de letters niet goed lezen.....

Als je héél goed kijkt lukt het wel, heb ik ook gehad. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1317461
Die dock ziet er wel geil uit. :Y

Ja. :puh:

>>> Door Jowx: Spam.. Wat meer inhoud is wenselijk.. <<<

Jaja, ga maar slapen. Je hebt vast wel slaap. :puh:

Bewerkt: door GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.