Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1311052 hee mensen, ik had een vraag.... hoe kom je aan handschoenen zonder vingertoppen die Niko aanheeft op sommige foto"s???
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren comment_1311054 hee mensen, ik had een vraag....hoe kom je aan handschoenen zonder vingertoppen die Niko aanheeft op sommige foto"s??? Als je de PC versie hebt kun je ze krijgen door een trainer te downloaden of gewoon de normale handen te vervangen met de vingerloze handschoentjes. Ze zitten namelijk al in de bestanden. Als je een consoleversie hebt, kan dit niet.
Geplaatst: 27 maart 200916 jaren Auteur comment_1311056 Oke maar hoe vervang ik die handschoenen en kan ik ze miss ook een andere kleur geven bijv zwart? alvast beadankt Bewerkt: 27 maart 200916 jaren door wotski
Geplaatst: 29 maart 200916 jaren comment_1313464 hee mensen, ik had een vraag....hoe kom je aan handschoenen zonder vingertoppen die Niko aanheeft op sommige foto"s??? je had ook ff kunnen zoeken, er zijn heel veel topics hierover op het forum. Iedereen wil dat natuurlijk wel weten dus ik begrijp je wel
hee mensen, ik had een vraag....
hoe kom je aan handschoenen zonder vingertoppen die Niko aanheeft op sommige foto"s???