Jump to content
Geplaatst:
comment_1311411

[FS]walk with a pet V1.1

Ik verveelde me en was an het klooie met de AttachObjectToPlayer functie toen ik op dit idee kwam met de /pet command kan je naast een groote schildpad lopen. met /deletepet gaat hij weer weg ook als je auto in gaat of dood gaat gaat het beest weg.

het bestaat uit 35 regels en ik heb er een half uurtje aaangewerkt.

misschien ziten er bugs in plz report die.

code:

#include <a_samp>

new Petobject[MAX_PLAYERS];

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/pet", true, 4)==0)
{
	Petobject[playerid] = CreateObject(1609,0,0,0,0,0,0);
	AttachObjectToPlayer(Petobject[playerid],playerid, 1.5,0.5,-0.5,0,0,0);
	return 1;
} 

if(strcmp(cmdtext, "/deletepet", true, 10)==0)
{
       DestroyObject(Petobject[playerid]);
       return 1;
}
return 0;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate== PLAYER_STATE_DRIVER)
{
	DestroyObject(Petobject[playerid]);
}
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid)
{
DestroyObject(Petobject[playerid]);
return 1;
}

Ik heb geen idee waarvoor je het beest kan gebruiken maar voormijn gevoel ging auto's duwen makkelijker.

Screens:

826863sa-mp-003.png

608975sa-mp-004.png

983244sa-mp-005.png

741946sa-mp-006.png

Edit = added screens

Bewerkt: door jorD1

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1311428
Betekent dit dat je ook echt een model met animations naast je hebt staan?

nee hij beweegt niet maar hij gaat wel met je mee.

het is een beetje vaag wat je eraan hebt maar ziet er wel grappig uit.

Geplaatst:
comment_1311439

Ik denk niet dat dit geheel gaat werken ..

Object wordt gemaakt, goed. Iemand doet dan /pet en het object komt bij die persoon. Maar als iemand anders nu /pet doet, komt datzelfde object bij die andere persoon.

new Petobject[MAX_PLAYERS];
Petobject[playerid] = CreateObject(...);

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1311473
Ik denk niet dat dit geheel gaat werken ..

Object wordt gemaakt, goed. Iemand doet dan /pet en het object komt bij die persoon. Maar als iemand anders nu /pet doet, komt datzelfde object bij die andere persoon.

new Petobject[MAX_PLAYERS];
Petobject[playerid] = CreateObject(...);

ja dat dacht ik ook al.

maar kon het niet in mijn eentje testen

edit volgens mij is het nu fixed nu heet het maar even V1.1

edit2: de destroy functies doen het niet meer :( doen het weer

Bewerkt: door jorD1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.