Jump to content
Geplaatst:
comment_1311622

signaturehgb.jpg

Het ene toernooi is net afgelopen en het volgende begint alweer zal je vast denken. Vanwege het 1-jarig bestaan van de clan gooien we er nog 1 toernooi tegenaan die dit keer maar gewoon 1 dag duurt.

Liberty Marathon

Een triatlon á la San Andreas style! Vanwege de naam hebben we bewust niet gekozen voor Liberty Triatlon, Marathon klinkt namelijk iets beter voor het toernooi zelf.

In Liberty City is een route uitgestippeld voor de Marathon. De standaard onderdelen zwemmen, fietsen en hardlopen zijn verwerkt in deze marathon. Het enige wat veranderd is is de volgorde van de onderdelen. Omdat de kans klein is dat er motors verdwijnen wanneer we aankomen bij een motor-shop is erg groot en oneerlijk voor de overige deelnemers. Daarom wordt er gestart met motoren, daarna jumpen we het water in en eindigen we met harlopen. Hieronder staat het volledige programma.

Marathon

We starten de marathon in Alderny. Net zoals bij Destruction Derby heb je eerst een kwartier de tijd om de juiste motor te vinden. Alle tweewielers (Freeway, Faggio, NRG 900, PCJ 600, Sanchez, Hellfury en de Zombie) mogen gebruikt worden. Let erop dat het om een race gaat dus de beste keuze is een NRG of PCJ.

Op onderstaande kaart is de start-plaats te zien. Even verderop in deze post staan de tijden wanneer je aanwezig moet zijn op deze plek. De weg van de motor is volledig een snelweg, dus verdwalen si bijna niet mogelijk!

kaart.jpg

De blauwe lijn hoeft niet precies gevolgd te worden. Het geeft alleen de route aan. de overige routes moeten wel precies gereden worden. De organisator houdt toezicht via de route.

Let op! Routes kunnen durend de inschrijfperiode nog eventueel veranderd worden!

Fietsen

Na de start vervolgen we de weg op de snelweg. Beide banen mogen gebruikt worden (er zal geen verkeer aanwezig zijn, alleen geparkeerde wagens). Na de snelweg komen we aan op de hoofdweg in Alqonquin. Aan het eidne van die weg (bij het politiebureau) stap je van je motor en ga je richting het water.

outlookd.jpg
Zwemmen

Na van je motor te zijn afgesprongen kan je over de hekken klimmen en het water in duiken om te gaan zwemmen. De rout gaat om Alqonuin, via Bohan en eindigt in het noordelijke Dukes. Er zijn verschillende steigers te vinden en alleen via die steigers mag je op het land komen.

Hardlopen

Op het land loop je het kleine landweggetje naar links af totdat je op de hoofdweg komt waar je naar rechts gaat. Die weg loop je alsmaar uit totdat je het grote monument ziet (ziet foto). Wie daar als 1e doorheen gaat wint de Liberty Marathon.

Agenda

Datum Zondag 26 april 2009
Room open 13:00 - 13:25
Start race 13:30 - 15:00

Rankingslijst

Speelronde 1:

1ste.png2ndu.jpg3thq.jpg

Plaats Deelnemer Online ID Straftijd Eindtijd Opmerkingen
01 Hayte HyperHayte 00:00:00:00 00:09:40:10 -
02 gta master 1 jarnootje 00:00:00:00 00:09:47:60 -
03 End Of The Riot svenw1 00:00:00:00 00:09:55:10 -
04 Platypus Platypus92 00:00:00:00 00:10:15:90 -
05 Dieko DiekoThaKurd 00:00:50:00 00:10:50:00 Gebruik van voertuig.
06 Radio Es. joppie-saus 00:00:00:00 00:00:00:00 Niet gefinished.
07 wupie ariedek58 - - -
08 -Haakon- Haakontje - - -
09 David22 Teh-Lolcat - - -
10 Wienish Wienish - - -
11 hjerpseth Fifa09owns - - -
12 Sentasi Sentasi - - -

Aanmelden

Je hoeft geen lid te zijn van LibertyKillerZ om hieraan mee te doen.

[color="#FF0000"]Ja, ik schrijf me in voor Liberty Marathon.[/color]
[b]GTAForum ID:[/b]
[b]Playstation Network ID:[/b]

Regels

- geen kickmeldingen!

- geen wapens

- geen voertuigen, alleen motoren in de beginrace

- Bij meerdere waarschuwingen wordt je gediskwalificeerd.

- Niet afsnijden

Bewerkt: door Kai-ShockWave

• Reacties 85
  • Bezichtigingen 14.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1336759
Ja, ik schrijf me in voor Liberty Marathon.

GTAForum ID: Hayte

Playstation Network ID: HyperHayte

Of ik vergeet de marathon, of ik raak verdwaald, maar ik denk niet dat ik ga finishen

waarom sta ik er nog niet bij Kai? :(

Sorry :) Toegevoegd.

Geplaatst:
comment_1337231

Ja, ik schrijf me in voor Liberty Marathon.

GTAForum ID:Barcelonagek

Playstation Network ID:Barcelonagek

Je wordt niet toegevoegd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1338084

signaturehgb.jpg

Aan alle deelnemers,

Het Liberty Marathon toernooi gaat van start. Morgenmiddag (26 april 2009) om 13:00 start de room waarna we om 13:30 starten met de ronde. Waarschijnlijk kunnen we al iets eerder starten als iedereen al een motor heeft.

De eerste ronde zal bestaan uit een race, waarna we een stuk gaan zwemmen en eindigen met hardlopen. Een uitgebreide kaart is hier te vinden. Het kan misschien handig zijn om deze uit te printen, anders raak je waarschijnlijk de weg kwijt. Speciaal hiervoor heb ik een zwart-wit kaart gemaakt, wat weer scheelt in inkt. Deze is hier te downloaden.

Veel succes en tot morgen!

Alle deelnemers hebben een mail ontvangen.

Leden kunnen nog tot zondag 25 april 2009 om 10:00 zich aanmelden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1338307
hee Kai

Moet ij niet nog uitgenodigt worden op PSN of gebeurd dat morgen pas =

Ik zal je vanmiddag wel even toevoegen, of anders gebeurd dat morgenochtend. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1338884

Vandaag start het nieuwe toernooi van LibertyKillerZ.

Om 13:00 worden alle deelnemers verwacht in Free Mode. Iedereen krijgt een invite.

Voor mensen die nog niet de route weten, hieronder staat een plattegrond die ook eventueel meteen uitgeprint kan worden. Veel succes bij dit toernooi!

kaartprintvriendelijk.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1339078

signaturehgb.jpg

EINDSTAND

De prijsuitreiking is om 16:00 á 17:00.

Plaats Deelnemer Online ID Straftijd Eindtijd Opmerkingen
01 Hayte HyperHayte 00:00:00:00 00:09:40:10 -
02 gta master 1 jarnootje 00:00:00:00 00:09:47:60 -
03 End Of The Riot svenw1 00:00:00:00 00:09:55:10 -
04 Platypus Platypus92 00:00:00:00 00:10:15:90 -
05 Dieko DiekoThaKurd 00:00:50:00 00:10:50:00 Gebruik van voertuig.
06 Radio Es. joppie-saus 00:00:00:00 00:00:00:00 Niet gefinished.
07 wupie ariedek58 - - -
08 -Haakon- Haakontje - - -
09 David22 Teh-Lolcat - - -
10 Wienish Wienish - - -
11 hjerpseth Fifa09owns - - -

Niet quoten s.v.p.

Geplaatst:
comment_1339090

oh yeah, gewonnen

ik wist totaal niet waar ik naar toe moest, dus volgde ik jarno maar tot ik hem inhaalde :)

de kaart was mislukt tijdens het uitprinten :puh:

Geplaatst:
comment_1339097
oh yeah, gewonnen

ik wist totaal niet waar ik naar toe moest, dus volgde ik jarno maar tot ik hem inhaalde :)

de kaart was mislukt tijdens het uitprinten :puh:

Ik stond de hele tijd eerste, op het einde, bij het lopen haalde jij me nog net in :) Mooie wedstrijd, jongens!

Jeuh! tweede :dans: :dans: !

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1339132

signaturehgb.jpg

De winnaars zijn bekend. In een spannende 10 minuten durende wedstrijd hebben we kunnen zien hoe Hayte als 1e door de poort heen ging. Er waren 6 deelnemers aanwezig. Er waren verder nog 2 andere deelnemers online, maar die konden niet joinen wegens connectieproblemen. Verder was het een geslaagd toernooi en een gelijk oplopende wedstrijd.

Hieronder de winnaars van de Liberty Marathon. Gefeliciteerd! :)

1ste

Hayte

1ste.png

2nd

gta master 1

2ndu.jpg

3th

End Of The Riot

3thq.jpg

Daarnaast nog een mededeling voor volgende week:

Omdat het toernooi vrij kort duurde, kan het event volgende week eventueel nog een keer gespeeld worden. Zo krijgen de spelers, die deze week niet konden komen, alsnog een kans om aan het toernooi mee te doen. Meer daarover binnenkort meer...

Dit bericht niet quoten s.v.p.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.