Iedereen kent het IV-navigatiesysteem wel, best goed gemaakt voor een game heeft het systeem twéé stemmen. Zodra je de instructies hebt opgevolgt hoor twee piepjes: <ping, pong>. Echter, een op de zoveel keer hoor je dit geluidje niet, maar dan corrigeert de stem en hoor je hem/haar 'ping, pong' zeggen. Ik heb het alleen meegemaakt bij de vrouw (meerdere keren) of het bij de mannelijke stem zo is weet ik niet. Ik heb er geen tijd aan besteed om na te kijken of dit al bekend is daar kom ik zo ook wel achter Alleen van de XBox360 versie en de PC versie weet ik dat het erin zit, de PS3 versie heb ik simpelweg niet rofl.
'In 200 yards turn right' *turn right* '<ping, pong geluidje>'
Iedereen kent het IV-navigatiesysteem wel, best goed gemaakt voor een game heeft het systeem twéé stemmen. Zodra je de instructies hebt opgevolgt hoor twee piepjes: <ping, pong>. Echter, een op de zoveel keer hoor je dit geluidje niet, maar dan corrigeert de stem en hoor je hem/haar 'ping, pong' zeggen. Ik heb het alleen meegemaakt bij de vrouw (meerdere keren) of het bij de mannelijke stem zo is weet ik niet. Ik heb er geen tijd aan besteed om na te kijken of dit al bekend is daar kom ik zo ook wel achter
Alleen van de XBox360 versie en de PC versie weet ik dat het erin zit, de PS3 versie heb ik simpelweg niet rofl.
Mvg, CAPS