Ik zoek een leuk spel dat te maken heeft met actie & avontuur (duh) en wil graag dat mijn laptop het goed kan afspelen. Ik post daarom mijn gegevens van de laptop zodat jullie een leuk spel kunnen zoeken die ik kan doen op deze laptop:
Computer
Fabrikant: Packard Bell BV
Computermodel: EasyNote_MX37-V-022
Computernaam: -
Systeemtype: x86 (32-bits) systeem
Moederbord
Fabrikant: PACKARD BELL BV
Model: T12C
BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
BIOS Model: Default System BIOS, versie 209
Aansluitingen: AGP (Gebruikt), PCI1 (Vrij)
Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)
Mensen,
Ik zoek een leuk spel dat te maken heeft met actie & avontuur (duh) en wil graag dat mijn laptop het goed kan afspelen. Ik post daarom mijn gegevens van de laptop zodat jullie een leuk spel kunnen zoeken die ik kan doen op deze laptop:
Alvast bedankt,
Hackman!
PS: Ik wil wel graag iets als GTA, Saints Row, of iets met CoD maar ik denk dat de gegevens daarvoor iets te slecht zijn.
Bewerkt: door Hackman