Jump to content
Geplaatst:
comment_1311760

Hallo,

ik heb GTA IV bestelt bij 12game.com, ik heb em nu net binnengekregen en ben em gaan installeren (hij bestaat uit 2 discs). Hij was dus klaar met installeren en hij deed het dus niet, er stond dat ik ook GTA IV Social Club moest installeren. Dat heb ik dus gedaan (via internet). Dan probeer ik weer GTA IV op te starten en hij doet het weer niet. Ik dacht dat het mss aan Social Club lag, dus ik klik dat ook aan, dan krijg ik een foutmelding:

RGSCLauncher.exe - Toepassingsfout

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000135). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit kan oplossen?

Bewerkt: door AriAron

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1316761

Kan je GTA IV opstarten? Want Social Club is niet verplicht alleen voor MultyPlayer heb je al een Live of Social Club Acoount. En komen er ook chinese letters te staan. Misschien moet je hem opnieuw installeren.

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1327707
Kan je GTA IV opstarten? Want Social Club is niet verplicht alleen voor MultyPlayer heb je al een Live of Social Club Acoount. En komen er ook chinese letters te staan. Misschien moet je hem opnieuw installeren.

Hallo,

het probleem is opgelost (gelukkig)

HIJ DOET HET!

het lag aan de beveiliging.

(topic kan gesloten worden).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.