zou iemand me kunnen helpen van het zoeken naar een leuke, maar toch niet al te dure laptop? Eigenlijk dus de wensen die iedereen heeft. Jammer dat je laptops niet zelf kan samenstellen, zou meteen al een stuk fijner zijn.
Ik wil er rond de €450/€500 aan uitgeven.
Als hoofdoel wil ik 'm niet voor games, indien het mogelijk is lichte games te kunnen spelen zou dat fijn zijn. Ik wil er in ieder geval m'n muziek op beheren, FLStudio gebruiken (programma om muziek mee te maken), eventuele foto's beheren, heel misschien Photoshop gebruiken, internetten en af en toe misschien een klein spel spelen zoals Audiosurf.
De wensen die ik eigenlijk heb aan de laptop zelf is dat ie goed te gebruiken is, dus niet langzaam. Liefst een dualcore processor. (AMD/Intel maakt me niet uit) Videokaart maakt me eigenlijk ook niet uit, liefst wel snel zodat een eventuele (lichte) game mogelijk is, dus niet dat ik ineens GTA IV op volle kwaliteit wil draaien. Geheugen ongeveer 1024mb en het beeldscherm wil ik 15,4inch.
En wat ik bij een andere laptop zag die ook wel leuk leek, de kleur. Ik wil namelijk gewoon een standaardkleur, dus geen wit ofso.
Nu heb ik dus even gezocht op internet, vooral op vergelijk site's en trok deze eigenlijk heel m'n aandacht. Dus wilde ik vragen wat jullie ervan vinden: Klik!
Mobile AMD Turion 64 X2
2GB werkgeheugen
160GB schrijfruimte
ATI Mobility Radeon HD 3650
Prijs: Een paar winkel rond/onder de €500,-
Is dit een goede of heeft iemand van jullie een betere suggestie?
Hey,
zou iemand me kunnen helpen van het zoeken naar een leuke, maar toch niet al te dure laptop? Eigenlijk dus de wensen die iedereen heeft.
Jammer dat je laptops niet zelf kan samenstellen, zou meteen al een stuk fijner zijn. 
Ik wil er rond de €450/€500 aan uitgeven.
Als hoofdoel wil ik 'm niet voor games, indien het mogelijk is lichte games te kunnen spelen zou dat fijn zijn. Ik wil er in ieder geval m'n muziek op beheren, FLStudio gebruiken (programma om muziek mee te maken), eventuele foto's beheren, heel misschien Photoshop gebruiken, internetten en af en toe misschien een klein spel spelen zoals Audiosurf.
De wensen die ik eigenlijk heb aan de laptop zelf is dat ie goed te gebruiken is, dus niet langzaam. Liefst een dualcore processor. (AMD/Intel maakt me niet uit) Videokaart maakt me eigenlijk ook niet uit, liefst wel snel zodat een eventuele (lichte) game mogelijk is, dus niet dat ik ineens GTA IV op volle kwaliteit wil draaien.
Geheugen ongeveer 1024mb en het beeldscherm wil ik 15,4inch. 
En wat ik bij een andere laptop zag die ook wel leuk leek, de kleur. Ik wil namelijk gewoon een standaardkleur, dus geen wit ofso.
Nu heb ik dus even gezocht op internet, vooral op vergelijk site's en trok deze eigenlijk heel m'n aandacht. Dus wilde ik vragen wat jullie ervan vinden: Klik!
Mobile AMD Turion 64 X2
2GB werkgeheugen
160GB schrijfruimte
ATI Mobility Radeon HD 3650
Prijs: Een paar winkel rond/onder de €500,-
Is dit een goede of heeft iemand van jullie een betere suggestie?
// X-Qyeh