Jump to content
Geplaatst:
comment_1313756

Hallo, ik vond het wel een tijd om mijn pc te upgraden.Nu wil ik liever overstappen op Amd omdat het goedkoper is.nu wil ik hem het liefst mogelijk upgraden tussen de 100 tot 200.Nu zit ik wel na te denken aan mijn voeding.Het is een corsiar 450Watt.Verder wil ik een processor die gta wel aankan.

Alvast bedankt! ^_^

• Reacties 63
  • Bezichtigingen 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1315568
Op een nieuw moederbord zit een nieuwe bios, als het goed is worden alle nieuwe onderdelen automatisch gedetecteerd en is het gereed voor gebruik.

Dat klinkt simpel. :puh:

Je krijgt eerst een melding van Nieuwe processor gedetecteerd, dan kun je zelf de bios ingaan om het te configureren, of gewoon met een druk op de knop de standaard instellingen van de processor gebruiken.

Geplaatst:
comment_1315577

Even tussendoor. Moet je trouwens windows e.c. opnieuw installeren als je een nieuw moederbord en processor hebt, of boot hij gewoon vanaf je HDD met alles erop zoals nu. Ik ga binnenkort ook upgraden, maar wil niet wéér alles opnieuw installeren.

Geplaatst:
comment_1315579

Lijkt me wel handig, i.v.m drivers e.d.

Maar als je een OEM versie op je HDD hebt staan gaat het in ieder geval niet lukken, als je meerdere dingen "at once" upgrade moet je eerst Microsoft contacteren om je oude OEM versie nog te gebruiken.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1316525
Lijkt me wel handig, i.v.m drivers e.d.

Maar als je een OEM versie op je HDD hebt staan gaat het in ieder geval niet lukken, als je meerdere dingen "at once" upgrade moet je eerst Microsoft contacteren om je oude OEM versie nog te gebruiken.

Wat is dat OEM,had begrepen van iemand dat het Windows is alleen goedkoper.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1317688

Heb nu voor de laatste keer wat samengesteld.Als het goed is bestel ik het meteen morgen.

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje

Verder heb ik nog een vraag voor me broertje.Mijn moederbord processor en geheugen gaat naar me broertjes pc.Nu heb ik alleen geen instalatie cd's voor het moederbord enzo.Nu de vraag.Heb je überhaupt we een instalatie cd nodig voor me oude mobo?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1317702
BIOS staat er al op.

Leuk setje trouwens, helemaal doen voor die prijs!

Mooi zo dus alleen ijgenlijk de hardeschijf van me broertje leegmaken als ik de nieuwe moeder processor enzo in zit.Dan bestel ik morgen het setje! ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.