Geplaatst: 30 maart 200916 jaren comment_1313948 Type: Signature Stijl: Agressief Groote: 450x150 Tekst: Martijn, maakt me voor de rest niet uit waar de tekst staat als het maar bij het plaatje past Rand: 1px Kleuren: Rood met zwart gebrusht Render: Een plaatje van de film Wanted en de games GTA IV en Quantum of Solace Extra: Het liefste de personen uitgeknipt
Geplaatst: 30 maart 200916 jaren comment_1313978 Maak s.v.p. gebruik van een volledig ingevuld lijstje, dat je kunt vinden in de Aanvraag Regels. Zodra ik per PB een een correct lijstje ontvangen heb, word je aanvraag heropend. edit: Lijstje ontvangen, aanvraag heropend!
Geplaatst: 29 augustus 200915 jaren comment_1465406 niemand ik probeer wel wat edit #1: kijk eens aan waar je zolang op hebt gewacht de martijn editie de driftking editie laat effe weten wat je er van vind en of je ze gaat gebruiken.. Bewerkt: 29 augustus 200915 jaren door jellemuis
Type: Signature
Stijl: Agressief
Groote: 450x150
Tekst: Martijn, maakt me voor de rest niet uit waar de tekst staat als het maar bij het plaatje past
Rand: 1px
Kleuren: Rood met zwart gebrusht
Render: Een plaatje van de film Wanted en de games GTA IV en Quantum of Solace
Extra: Het liefste de personen uitgeknipt