Geplaatst: 30 maart 200916 jaren comment_1313958 Ik probeer af en toe de zijmissies waarbij je een gezochte crimineel moet doden, maar als ik naar de plaats toe ga waar hij zich bevindt en hem probeer te doden krijg ik politie achter me aan omdat ik hem neerschiet. is dit ook te voorkomen?
Geplaatst: 30 maart 200916 jaren comment_1314011 Je kan hulp inroepen van de politie en/of om twee bodyguards vragen bij Dwayne. [meer informatie] Zodra je de opdracht hebt voltooid verdwijnt je wanted level. Algemene tip: maak vaker gebruik van WikiGTA.
Geplaatst: 30 maart 200916 jaren Auteur comment_1314055 Je kan hulp inroepen van de politie en/of om twee bodyguards vragen bij Dwayne. [meer informatie]Zodra je de opdracht hebt voltooid verdwijnt je wanted level. Algemene tip: maak vaker gebruik van WikiGTA. oke Bedankt voor de tips
Ik probeer af en toe de zijmissies waarbij je een gezochte crimineel moet doden, maar als ik naar de plaats toe ga waar hij zich bevindt en hem probeer te doden krijg ik politie achter me aan omdat ik hem neerschiet. is dit ook te voorkomen?