Geplaatst: 31 maart 200916 jaren comment_1314498 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen?
Geplaatst: 31 maart 200916 jaren comment_1314502 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? De Trophie/Argievement 'Cleaned the mean streets' is te halen door 20 criminelen te vermoorden in 'Vigilante' Het beste kun je deze missie behalen door de 'Crime' Criminal on foot te selecteren. deze kun je namelijk gewoon omverrijden. teminste als hij op een open plek staat.
Geplaatst: 31 maart 200916 jaren Auteur comment_1314503 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? De Trophie/Argievement 'Cleaned the mean streets' is te halen door 20 criminelen te vermoorden in 'Vigilante' Het beste kun je deze missie behalen door de 'Crime' Criminal on foot te selecteren. deze kun je namelijk gewoon omverrijden. teminste als hij op een open plek staat. ok, bedankt
Geplaatst: 31 maart 200916 jaren comment_1314884 Als je cheats hebt gebruikt kun je deze niet meer voltooien.
Geplaatst: 31 maart 200916 jaren comment_1314900 Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen? De Trophie/Argievement 'Cleaned the mean streets' is te halen door 20 criminelen te vermoorden in 'Vigilante' Het beste kun je deze missie behalen door de 'Crime' Criminal on foot te selecteren. deze kun je namelijk gewoon omverrijden. teminste als hij op een open plek staat. Juist... Het is Achievement. Het is geen nutteloze naam, het zijn gewoon Prestaties.
Ik wil graag de trophie 'cleaned the mean streets' halen. Maar hoe moet ik die halen? Met de police computer, maar welk onderdeel daarvan? Bijv most wanted. Hoe moet ik het precies doen?