Jump to content
Geplaatst:
comment_137717

2 fast 2 furious in vice city plaatst'

ik ben namelijk gek van tuning en races en 2 fast 2 furious.

Dus weten jullie een mod die ietsw van 2 fast to furious in vice city zet.. bijv. de nissan skyline..

bvd :rolleyes:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_137727

Dus weten jullie een mod die ietsw van 2 fast to furious in vice city zet.. bijv. de nissan skyline..

er zijn wel mods waarin je getunde mods hebt wacht effe en dan geef ik je wel een link voor zo auto mod. ;)

[edit] klik

Bewerkt: door X-Zero

Geplaatst:
comment_137796

over lang.... ben nog niet klaar

geen idee wanneer, moet nog auto's toevoegen, namen van de auto's, de makers van de auto's toestemming vragen check anders dit topic, kan je alvast een preview zien:

Klik Hier

er zitten ook andere auto's in die niet van fnf zijn maar wel gave die echt fnf style zijn

Geplaatst:
comment_137959

er zijn wel mods waarin je getunde mods hebt wacht effe en dan geef ik je wel een link voor zo auto mod. ;)

[edit] klik

Voorat je bij die auto's ook de echte velgen ziet, moet je dan weer eerst een velgen-mod installeren?

Geplaatst:
comment_138003

geen idee wanneer, moet nog auto's toevoegen, namen van de auto's, de makers van de auto's toestemming vragen check anders dit topic, kan je alvast een preview zien:

Klik Hier

er zitten ook andere auto's in die niet van fnf zijn maar wel gave die echt fnf style zijn

Je MOET toestemming hebben van de makers van de auto's!!

Geplaatst:
comment_138036

Klik Hier

Je MOET toestemming hebben van de makers van de auto's!!

Das eigelijk ook best logisch anders eist hij de credits op voor iemand anders zijn mod.. :rolleyes:

Succes Bomb.. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_138054

:rolleyes: 'Ik hoop dat die die toestemming krijgt :rolleyes:

Ik ben namelijk tuningfan ;)

weten jullie anders ook nog een site waar je de auto.s los kan downloaden en er dan in kan zetten met img tool

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.