Geplaatst: 31 maart 200916 jaren comment_1314944 hoi allemaal Als deze topic fout staat mijn fout! Srry maar ik dacht dat deze goed was ivb met dat dit het enige topic is waar web bijstaat. Waar kan ik goeie hd trailers vinden? Bij metacafe ben ik al geweest maar ik kan ze niet op mijn computter afspelen. Gr Franszzz
Geplaatst: 7 april 200916 jaren Auteur comment_1321080 Ok ik heb nu Quicktime op mijn computter en ik ben er achter gekomen dat het ook voor Windows Media player is (vraag beantwoord) Als ik het Mov bestand wil afspelen moet ik dan gewoon 'openen met' aanklikken? Ik vraag dit voordat het helemaal fout gaat op mijn com... Ik hoop dat je dat snapt, zo goed ben ik niet op mijn computter met instaleren.
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1321093 Als je 't gewoon met quicktime wil afspelen is dubbelklikken op het bestand voldoende. Je wil 't afspelen met windows media player? rechts klikken >> eigenschappen >> tabblad algemeen >> openen met >> wijzigen >> en daar dan windows media player selecteren. Als je dan dubbelklikt op het bestand, opent het automatisch me Windows Media Player. Als je 't gewoon met quicktime wil afspelen is dubbelklikken op het bestand voldoende. Bewerkt: 7 april 200916 jaren door senneken
Geplaatst: 7 april 200916 jaren Auteur comment_1321114 Als ik dubbelklik op het bestand om het me Quicktime af te spelen krijg ik deze foutmelding. Wat kan ik hier aan doen?
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1321119 Hmm, Quicktime wel juist geïnstalleerd? Herinstalleer het anders eens. Of probeer het af te spelen met Windows Media Player..
Geplaatst: 7 april 200916 jaren Auteur comment_1321129 Hmm, Quicktime wel juist geïnstalleerd? Herinstalleer het anders eens. Of probeer het af te spelen met Windows Media Player.. ik heb Quicktime 7.6 of zo iets geinstaleerd, de laatste versie dus, en het is goed geinstaleerd. en Windows Media player kan het (nog) niet afspelen... hij kan het niet herkennen. Dat mov bestand. en ik weet niet hoe je dat insteld om het wel te herkennen. Bewerkt: 7 april 200916 jaren door Franszzz
Geplaatst: 7 april 200916 jaren comment_1321165 Download Total video converter. Daarmee kan je alle soorten video's converteren en afspelen. En het is velen malen sneller dan Windows Media Player.
Geplaatst: 7 april 200916 jaren Auteur comment_1321235 >>Ik dacht dat het werkte met deze Codecs Pack<< Welk pack moet ik hebben? En hoe instaleer ik die codecs? Als ik dat weet gaat het wat makkelijker
Geplaatst: 13 april 200916 jaren Auteur comment_1327552 Ik heb het hele zooitje van Quicktime voorelkaar, het viel niet mee Maar het volgende probleem is er al weer met het downloaden...(het blijft maar komen!) Hoe moet ik ze downloaden vanaf yahoo? Ik krijg geen scherm te zien maar hij opent het filmpje wel, wat is hier het probleem van? Als het niet duidelijk is zal ik kijken of ik het beter kan uitleggen...
Geplaatst: 16 april 200916 jaren Auteur comment_1331256 Ik heb nu alles voor elkaar het downlaoden en het afspelen... PLZ geen reacties meer!
hoi allemaal
Als deze topic fout staat mijn fout! Srry maar ik dacht dat deze goed was ivb met dat dit het enige topic is waar web bijstaat.
Waar kan ik goeie hd trailers vinden?
Bij metacafe ben ik al geweest maar ik kan ze niet op mijn computter afspelen.
Gr Franszzz