Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1315607
Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken?

GTA4... Wat denk je zelf? :7

Beetje word, beejte msn, filmpje op z'n tijd..

Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren???

Dat mag niet eens geloof ik.

Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien..

Geplaatst:
comment_1315618

Waarom heb ik heel erg het gevoel dat 2 en 3 hetzelfde zijn :7 (1 april grap ofzo?)

Ik zou trouwens voor die eerste gaan, die andere hebben minder geheugen, geen ingebouwde webcam, en is nog lichter ook :D

Geplaatst:
comment_1316309
Wat wil je ermee doen?Gamen, Word, Video bewerken?

GTA4... Wat denk je zelf? :7

Beetje word, beejte msn, filmpje op z'n tijd..

Intern geheugen 1GB en Vista bijleveren???

Dat mag niet eens geloof ik.

Bullshit, ik heb vista op minder dan 512 mb zien draaien..

Zien draaien kan, maar of het goed draait? juist ja, NEE.

Geplaatst:
comment_1316523
Ik zou voor 'Ein' gaan, breid dat geheugen tot 4 GB uit, althans, dat zou ik doen. Voor de rest zijn het echt wel kutlaptops... :7

Die 4 GB, waarvan de laptop toch maar 3 gebruikt, zal deze laptop echt niet sneller worden hoor. Als je een celeron koopt, weet je van tevoren al dat je lang gaat moeten wachten met applicaties als Photoshop e.d. Nu is photoshop niet zo heel erg zwaar programma, maar toch. Meer geheugen gaat dat niet veranderen. En laptop geheugen is bovendien best duur.

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1318448
Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.

[filmpje]

neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll

Geplaatst:
comment_1318496
Verschil tussen 512Mb en 1024MB. Eigenlijk had er ook een 2048 GB laptop bij moeten staan, want 1024 MB is ook sloom in Vista.

[filmpje]

neppppppppp die rechter is gewoon overdreven sloom vast super oud ik zelf heb 768 mb en ik moet eerlijk zeggen mijn computer is de laaste tijd super snellllllll

Leer aub lezen, laptops hebben precies dezelfde specs op het aantal geheugen na..

Geplaatst:
comment_1318558

[filmpje]

Ik vond mijn oude celeron 900 Mhz ook snel, tot dat ik een nieuwe PC kocht. Jij vind het snel, terwijl iemand met een i7 het heel sloom vind. Maarja, als jij vind dat Vista snel is op 1 GB, vind ik het best. De kenners hier weten wel beter.

Bewerkt: door Thundercover
Filmpje uit quote gehaald. ~~ Thundercover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.