Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315557 Naar lang weg geweest te zijn, ben ik er weer. Ik heb nu dus een script aangepast, en als ik nu de server aan zet, krijg ik een error. Dan moet ik wel 'Niet Verzenden' kiezen. Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315566 Doe eens Rapport Verzenden, dan verzend je je probleem naar Microsoft. Ze kunnen kijken wat er fout is, en dan sturen ze een URL terug. In dat URL staat wat de fout is.
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315573 Doe eens Rapport Verzenden, dan verzend je je probleem naar Microsoft. Ze kunnen kijken wat er fout is, en dan sturen ze een URL terug. In dat URL staat wat de fout is. Wat heeft dat ingodsnaam voor nut? Microsoft is niet verantwoordelijk voor schade door SA:MP, noch het SA:MP team. Daarnaast is SA:MP geen product van Microsoft, dus zullen ze er ook niks aan doen. Ik heb je al gesproken op MSN. Update je SA:MP van 0.2.2 naar 0.2X. Kijk eens wat er dan gebeurt.
Geplaatst: 1 april 200916 jaren Auteur comment_1315574 Ik weet dat de fout in het script zit -.- Heb het namelijk al eens vaker gehad :$ Weet alleen niet meer wat het probleem toen was.. Sandra? Help me nog eens
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315629 Kijk eens in de server_log.txt en vertel ons wat hij voor foutmelding geeft. Heb je misschien andere programma's op de port staan die SA-MP gebruikt?
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315669 Je server laten crashen kan verschillende redenen hebben: Structuur van je mappen is verkeerd. Probleem met een streamer. ... Dat zijn diegene die bij mij nogal eens voorkomen.
Geplaatst: 1 april 200916 jaren Auteur comment_1315675 Kijk eens in de server_log.txt en vertel ons wat hij voor foutmelding geeft. Heb je misschien andere programma's op de port staan die SA-MP gebruikt? Er staat niets in m'n server logs. Dat vond ik ook al zo vreemd. Je server laten crashen kan verschillende redenen hebben: Structuur van je mappen is verkeerd. Probleem met een streamer. ... Dat zijn diegene die bij mij nogal eens voorkomen. Kan het ook zijn dat de server niet start als je te veel objecten hebt? Of pick-ups etc?
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315686 Maximum objects is 250, maar vanaf 150 wordt hij al onstabiel. Maximum pickups is 400 als ik me goed herriner.
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315696 Misschien heb je geen file er in gedaan die er in hoort? dus bijvoorbeeld fopen("/settings/voorbeeld.cfg", io_read); terwijl dat bestand daar niet staat?
Geplaatst: 1 april 200916 jaren Auteur comment_1315731 Maximum objects is 250, maar vanaf 150 wordt hij al onstabiel.Maximum pickups is 400 als ik me goed herriner. Dat weet ik. Maar hoe kan ik zien hoeveel ik er heb?
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1315831 Maak een functie, zoals verander alle CreatePickup en AddStaticPickup naar DingesPickup ofzo en dan in die public doe je aantalpickups ++;
Geplaatst: 1 april 200916 jaren comment_1316201 Ik heb vlug voor jou een kleine debug gemaakt: Download hem hier: http://www.mediafire.com/file/yuy0xymhco2/FastDebug.inc Zet hem in de map Pawno/Include/ Open je gamemode zet bovenaan: #include <FastDebug> Zet vervolgens onderaan de OnGameModeInit-callback: Debug(); Compile je script en herstart je server. In de console zal nu het aantal voertuigen, objecten, pickups, menu's en textdraws verschijnen. Bewerkt: 1 april 200916 jaren door =>Sandra<=
Naar lang weg geweest te zijn, ben ik er weer. Ik heb nu dus een script aangepast, en als ik nu de server aan zet, krijg ik een error. Dan moet ik wel 'Niet Verzenden' kiezen. Weet iemand wat het probleem kan zijn?