Jump to content
Geplaatst:
comment_1315679

Condaire Island

Door Puma en Dennis (ooit member hier geweest onder andere naam)

Features:

-Compleet nieuwe map even groot als Las Venturas en de Desert samen

-Stuntzones

-Nieuwe interiors

Dit is versie 1.0, in de volgende versie komen een paar nieuwe voertuigen, misschien een paar nieuwe peds en hopelijk een paar missies. We hebben joopykoopy voor het scriptwerk gefixed.

Ik heb momenteel niet zoveel tijd om een heel bericht te typen en screens up te loaden, maar hopelijk kennnen jullie mijn producties met toch wel enige kwaliteit en vertrouwen jullie hierop als jullie het downloaden. Nee, ook geen virussen..

DOWNLOAD

In de rar zit een .jpg bestandje met de link naar de downloadpagina, dit om rippen te voorkomen. Comments en rates zijn altijd welkom, ik zal morgen wat meer info, screens en een video uploaden.

Dit is een 1 april grap. Wees niet getreurd, scroll naar beneden en check de info even.

Bewerkt: door Puma

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1484616

Over de ingame screens:

Mijn complimenten! Om eerlijk te zijn had ik niet het niveau verwacht als op de screens te zien is. Jullie zijn bij mij in aanzien gestegen :)!

De textures kloppen, verhoudingen kloppen en er zijn leuke elementen toegevoegd. Vooral de metro (dat is een metro toch?) vind ik erg veelbelovend ^_^ .

Ga zo door jongens, ik hoop dat deze mod nog even stand houdt!

Geplaatst:
comment_1484729

^ Tuurlijk houd onze mod stand :puh:

^^ ja ja punt voor jou

^^^ Alle personages zijn GAY :puh:? Hmm wil je dan een vrouwelijke speler? ^_^

Ik vond nog wat oude pics waar ik vanavond mee bezig ben geweest ik dacht.. voordat ik ze weg gooi :puh:

Uitleg:

Site_1.png --> Je ziet hier een deel van de Oli refinaderij waar vracht wagens goederen kunnen laden lossen. Verder zie je een deel van de pijpleidingen en lings een Silo die al vervangen is omdat ik hem niet mooi vond :puh:

Oil_2.jpg --> Is het zelfde zie ik nu in eens :puh:

Oil_3.jpg --> Hier zie je de andere kant. Ik ga nog wel een uitgebreid hekken werk om de gebouwen en pijpleidingen heen modellen.

Hmm nja de rest van de pictures is helemaal niks :( Ga snel weer nieuwe bouwwerkjes releases

Vergeet nog wat. Over dat treinspoor het is inderdaad een soort metro eigenlijk wil ik dat het idee ook geven. Buiten dat spoor is er ook nog een enkel spoor (geen screenshots nog ) waar goederen over heen gaan :)

Jup dat was het nu ga ik slapen. Groetjes Dennis

post-74215-1252956438_thumb.jpg

post-74215-1252956448_thumb.jpg

post-74215-1252956461_thumb.png

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1486065

Eh over het hoofd gezien denk ik, kreeg op dat moment twee PM's binnen. Sorry :)! Het maakt niet echt uit wat je maakt, als het maar binnen de stijl van de mod past: hedendaagse steden. Maak een paar dingen (supermarkt, wolkenkrabber en een flat bijvoorbeeld) en laat die hier zien. Doe er je best op, alsof het models zijn die in de mod zouden komen.

Bewerkt: door Puma

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1527500

@ hierboven. Ik denk niet dat Puma dat in zijn map wil hebben. Het is veel te low-poly om in zon mod the kunnen komen :-( . Het is ooknog niet al te best ge textuurt en je model is. ook is je model bugged (Want als je door dat raam kijkt zie je niks want de muren zijn dan weg. Je moet een dikke muur maken dus niet | Maar |_| . Miss kan je er nog wat aan verbeten Door het bovenstaande te doen en meer details zoals een verhoging langs de rand van het dak. Want geen enkel plat dak is echt plat.

(K) PinkDevil :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.