Jump to content
Geplaatst:
comment_1315679

Condaire Island

Door Puma en Dennis (ooit member hier geweest onder andere naam)

Features:

-Compleet nieuwe map even groot als Las Venturas en de Desert samen

-Stuntzones

-Nieuwe interiors

Dit is versie 1.0, in de volgende versie komen een paar nieuwe voertuigen, misschien een paar nieuwe peds en hopelijk een paar missies. We hebben joopykoopy voor het scriptwerk gefixed.

Ik heb momenteel niet zoveel tijd om een heel bericht te typen en screens up te loaden, maar hopelijk kennnen jullie mijn producties met toch wel enige kwaliteit en vertrouwen jullie hierop als jullie het downloaden. Nee, ook geen virussen..

DOWNLOAD

In de rar zit een .jpg bestandje met de link naar de downloadpagina, dit om rippen te voorkomen. Comments en rates zijn altijd welkom, ik zal morgen wat meer info, screens en een video uploaden.

Dit is een 1 april grap. Wees niet getreurd, scroll naar beneden en check de info even.

Bewerkt: door Puma

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1482236

Hee jongens,

Fijn om te horen dat het voor de ogen er al goed uit ziet.

Een opmerking die stukje terug geplaats was oven kras door de vloer is omdat er nog een ander object die er onder zit dat gras al kenmerk heeft in de col file.

Ik had die nog niet verweiderd toen ik het gebouw neerzettten.

Zie al aardig wat gebouwtjes verscheinen :) Maar hoop dat jullie iets meer afgeronde gebouwen kunnen laten zien (texture) en eventueel nog wat detail pics wat jij een goed punt vind van je object ;)

Fijn weekend allemaal,

Dennis & Condaire Island TEAM

Geplaatst:
comment_1483912

Hey cooling,

Zou je die ingame pics gewoon op het forum kunnen showen ipv op megauploads.

Dat is voor mij wat handiger aangezien ik anders weer een heel pakket moet downloaden ;).

Laterz

Geplaatst:
comment_1484319
wel handiger ja

Mag ik nu het nut van deze post weten? Leuk dat je wat post, maar post dan ook iets waar we wat aan hebben...

dat het handiger is hoef je het niet te downloaden de screens

Geplaatst:
comment_1484501

Inderdaad, goede humor :tu:

En om toch maar een bijdrage aan het topic te leveren, neem ik het werk voor cooling uit handen, indien hij daar geen problemen mee heeft :) Ik heb de beste afbeeldingen uitgekozen, omdat de volle 24 MB uploaden ook zo onnodig is.

2gvlpq9.jpg

4q67g0.jpg

30j2zpt.jpg

2qbzqq0.jpg

2lt689t.jpg

Laden kan lang duren :7

Leuk dat er nog veel dingen van San Andreas zelf terug komen, zoals sommige textures, en wat andere models. Maar bijvoorbeeld van die bankjes. Die hoef je niet per se over te modellen, maar een ander textuurtje daarop zou wel leuk zijn. Dat houd het origineel :)

Geplaatst:
comment_1484539
Remi-X, goed bezig :tu:

Bedankt, alleen heb ik de models niet gemaakt :puh: Het zijn de screens in het downloadpakket van cooling, waarvan Jorge_F vroeg of ze ook in het topic gezet konden worden. Dus ter verduidelijking: Deze models zijn niet van mij, en ik werk tevens ook niet mee met deze mod.

Geplaatst:
comment_1484587

Eén van de eerste total conversions voor SA waar ik echt vertrouwen in heb. Screens zien er echt goed uit, en alles ziet eruit alsof het door Rockstar Games zelf gemaakt is.

Echt prachtig, keep it up guys. Dit is voor mij een reden om SA weer uit de kast te halen.

Geplaatst:
comment_1484590
weet ik, dat compliment was voor de makers bedoeld, dus puma, cooling en de anderen

Hee jongens,

Heb het druk met school maar ook de mod heeft het druk want het gaat maar door en door :puh:

Maar goed nog even terug te komen op die pics. Ik zal ze de volgende keer [EDIT] HIER uploaden en als het er weinig zijn zet ik ze er direct op ;)

Ik ben tevens ook aan het bedenken hoe ik de nieuwe gebouwen ga aanpakken en had al een paar leuke ideetjes (ook oude :puh:)

- Kart baan

- Koop goot (winkel centrum)

- Kantoren complex met Garage en 2 wegen die er door heen lopen.

- Reclame bord voor bedrijven

- Aantal stunt gelegen heden op gebouwen

- Ook lopen er diverse treinsporen. Hier wil ik ook vaart achter maken en al snel treinen laten rijden maar voordat moeten er nog wel stations gemodelt worden. dus zat ik te denken aan gewoon Station modules die ik 1 keer model en overal tegen het spoor kan mappen met Med 32

Ik ben ook nog aan het bedenken hoe ik de "Slopper wijken" aan ga pakken.. Hoe kan ik ze een uitstraling daar van geven.. Afval op straat? Verwaarloosde huizen.. hmmm

Snel meer daar over ;)

Ik moet weer verder dus wens ik iedereeen weer een goede week toe,

Groetjes,

Dennis & Condaire Island TEAM

Bewerkt: door cooling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.