Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316268 weten jullie waar the lost bendeleden zich vooral bevinden ik zou niet weten waar te zoeken maar misschien weten jullie heb en ohja weten jullie waar het clubhuis van the lost zich bevindt? Als jullie mij helpen zou ik dat heel fijn vinden.
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316277 Het clubhuis van de Lost is ongeveer hier, maar ik ben niet 100% zeker. Rijd daar even rond, en je komt het wel tegen
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316396 Het clubhuis van de Lost is ongeveer hier, maar ik ben niet 100% zeker. Rijd daar even rond, en je komt het wel tegen Nee, het is hier: Klik hier om de SnapMap te bekijken
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316835 Is het clubhuis ook te vinden in de gewone Gta IV versie, of alleen bij TLAD?
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316852 Is het clubhuis ook te vinden in de gewone Gta IV versie, of alleen bij TLAD? Jawel het is gewoon te vinden op de snapmap die in 1 van de vorige berichten stond. Je kunt overigens helaas niet naar binnen.
weten jullie waar the lost bendeleden zich vooral bevinden ik zou niet weten waar te zoeken maar misschien weten jullie heb en ohja weten jullie waar het clubhuis van the lost zich bevindt?
Als jullie mij helpen zou ik dat heel fijn vinden.