Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316439 hey, ik heb een vraag. Verslechtert de prestaties van de auto als je hem kapot rijdt ( totdat hij vlamvat) ? Want volgens mij kan hij dan slechter optrekken en gaan de snelheden <<<<<<<< naar beneden - Bramboy!
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316443 Ja, hoe meer je auto schade loopt hoe voorzichtiger en langzamer je moet rijden. Vooral als er rook uit komt rijd die trager.
Geplaatst: 2 april 200916 jaren comment_1316584 De motor begint voor mijn gevoel ook meer te brommen. En het optrekken als ie in een andere versnelling rijd gaat volgens mij ook langzamer.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318514 dat is ook zo bij GTA2, dan gaat je auto helemaal ratelen als hij kapot is
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318549 dat is ook zo bij GTA2, dan gaat je auto helemaal ratelen als hij kapot is GTA 2 old skool fun doet cw doet me erg terugdenken aan gta2 gewoon lekker een stad mollen met topdown
Geplaatst: 15 mei 200916 jaren comment_1355988 hee, over auto's gesproken, is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$
Geplaatst: 15 mei 200916 jaren comment_1356128 hee, over auto's gesproken,is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Bij gta SA is het wel zo als je vliegtuig rookt en je stapt uit dat het vliegtuig dan ophoud met roken. Cylas Bewerkt: 15 mei 200916 jaren door Cylas
Geplaatst: 15 mei 200916 jaren comment_1356162 hee, over auto's gesproken,is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Dit is niet het geval, het enige wat je kan doen is voorzichtig rijden en op je MAP de dichtstbijzijnde Pay 'N Spray opzoeken. Of je stapt gewoon uit en pakt de volgende auto die eraan komt, makkelijker en goedkoper.
Geplaatst: 15 mei 200916 jaren comment_1356239 hee, over auto's gesproken,is ook net als bij sommigge GTA's dat als je auto rookt en een tijdje nergens tegenaan botst dat het roken dan ophoud/minder word??? :$ Dit is niet het geval, het enige wat je kan doen is voorzichtig rijden en op je MAP de dichtstbijzijnde Pay 'N Spray opzoeken. Of je stapt gewoon uit en pakt de volgende auto die eraan komt, makkelijker en goedkoper. Of je rijd hem in 1 van je garage's. Haal hem er weer uit, helemaal goed.
hey,
ik heb een vraag.
Verslechtert de prestaties van de auto als je hem kapot rijdt ( totdat hij vlamvat) ?
Want volgens mij kan hij dan slechter optrekken en gaan de snelheden <<<<<<<< naar beneden
- Bramboy!